24/2/13

Kedada Endureta Xàtiva

hui era la kedada d'endur a Xàtiva. Jesus i jo hem quedat a les 7'30 per anar amb la bici. Hem pujat per la carretera per a retallar temps, baixant el Port rapidets i creuant Novetlé per arribar a Xàtiva on estaven fent els preparatius per a la Mitja Marató, tot a ritme de contrarellotge. Hem tardat uns 40 minuts en arribar a l'Aldi que era on s'habia quedat.... i no hi havia ningú. Es la primera kedada que ixen a l'hora.

Així que hem anat nosaltres dos cap a la trialera del Pou de Fèlix, de pas hem descobert una senda que ens ha permès retallar un poc de distància i temps. Arribem i ens pertrexem per a baixar. Hi han marques de roda, per ací han passat. La baixada no es complicada llevat d'un pas amb roques. Una vegada baix ens llevem les protes i anem per la Senda de la Cova Negra, li preguntem a un home si ha vist bicis i ens diu que si, així que retallem un poc mes per arribar abans a Alboi. Segur que els agarrem pujant a la Andalusa.

Creuem Alboi i en arribar a El Genovés agarrem el camí de Benigànim que va pujant i no fem tanta carretera. Una vegada a la carretera hi ha que pujar un poc del port i de seguida ens desviem cap al Collado Manzano per arribar a la Senda Andalusa. Ací agarrem als que van els últims i ens tornem a preparar per a la baixada.

La primera part de la baixada es molt complicada, tot i la dificultat Jesus l'ha baixat tota i ademés rapit. Una vegada al final hi ha una pujada curta però empinada per arribar a la Trialera d'Alboi. Repare la punxada i cap a baix, està es totalment diferent ja que es molt ràpida.
Una vegada arribem al pontet estret es veiem a un xic a la senda..... I LA BICI BAIX DEL PONT!!!!! MAMA CACA!!! Hi han mes de 5 metres d'altura.... p'haber-se matat!!!
Traiem la bici del fons del barranc i arribem a la Xopà d'Alboi on esmorzem.

La bici només tenia un pelat i un poc doblada la baina, però li quedava la roda frenada.

Després d'esmorzar ens despedim dels companys de ruta, ells anaven cap a Xàtiva i nosaltres per la Senda de la Cova Negra cap a Bellús. Després per la Casa Rotja i El Salido fins l'Assagador de Bellús cap al poble amb mes de 45 km i prou cansat. Ací està el video de la ruta.

El perfil de la ruta.

1. Bona crònica i bon vídeo, Rafel!

Salut! (Encobert, el xicon de la comarca de l'Horta del vostre grup de la KDD)

2. Buff això de la bici té el seu perill,aneu amb cuidao,ara els esmorzars són de campionat,je,je. ;-).

1. En esta vida tot te perill..... excepte robar si eres polític.;)