11/8/12

Nocturna per l'Embassament de Bellús

Anit vaig fer una nocturna, de pas provava la cadena i manguitos nous. Havia quedat amb Toni i Sergio al Poliesportiu, on podíem deixar els entrepans i després sopar. També va vindre Juanan.

Vam eixir direcció Bellús on vam baixar quasi fins l'aigua, està molt buit i vam anar cap a Guadassequies i Benissuera on vam creuar a l'altre costat. L'ultima vegada que vaig estar per ací no vaig poder creuar per haver molta aigua. Esta vegada si que vam poder creuar però no sense un poc d'aventura.


Una vegada creuat el riu, ja estava fosc i no trobàvem el camí, després de tants anys de ser arrasat per l'aigua no es veu res i de nit encara menys. Menys mal que duia el GPS i mirant on estava el camí ens vam dirigir cap a ell i vam poder eixir. Curiosa la imatge de la ruta per dins de l'Embassament.
Una vegada ja al camí que havíem fet tantes vegades encara que ja fa anys, ens vam dirigir cap a Montaverner i pujant pel Camí Reial de Gandia ens vam desviar per anar cap Aielo. Per ací vam fer un tros que jo no coneixia, per la depuradora d'Aielo vam creuar el Riu Clarià i per l'Ermita de Sant Joan cap al poble, on ens vam dirigir cap al Poli on arribarem quasi a les 23'00.

Estava Jose esperant-nos amb un acompanyant.


Poc després va arribar Juanlu per a obrir el Pavelló i es vam pegar una dutxa ràpida mentre preparaven la taula i a sopar.



Una bona ruta a un bon ritme, em van dur tot el temps amb la llengua fora, bon entrenament. Al final vam fer 37 km que per a ser una nocturna està molt be.
El perfil de la ruta.
 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada