25/8/12

La Doble Coasta

Dijous pel matí una altra ruta amb la bici. Es una ruta nova, de fet, encara no està balitzada i hi ha que fer-la seguint el track amb el gps.
Com per la vesprada volíem anar a Jaca per vorer La Vuelta, vam anar en cotxe fins Boltaña que està a pocs km, així podíem evitar-nos una hora de bici entre anar i tornar.
La ruta comença al costat d’un camping. Es una pista encara que hi han molts trams amb pedres que la dificulten molt. En conter de dir-se la “Pista de los rojos” s’hauria de dir la pista de les putes mosques empalagoses…. No hi havia manera de desfer-se d’elles.
A pesar d’anar sense la tija pija i dur una tija nova pareix que la he posat be ja que no he tingut ninguna molèstia rara. Ja arribant quasi dalt es trobem amb un filat i una senyal dient que tanquem perquè hi han vaques pastant, encara que no n’em vist cap.

Arribem quasi dalt del Cerro de la Coasta, encara hi ha mes pujada i la senda que tenim que baixar ve de mes amunt encara, però anem seguint el track, i al poc de començar a baixar veiem un fil de ferro per a que no passen les vaques al mig de la senda.

La baixada es espectacular, escalons, curves….. tot quasi per dins d’un tallafocs. Arribem a la pista per la que hem pujat i la senda continua baixant, esta vegada amb mes pendent I amb unes revoltes molt tancades fins arribar baix.

Creuem la carretera i anem per un camí paral·lel fins que es desviem d’eixa carretera i comencem a pujar un port per una altra carretera, no hi ha molta pendent però es fa llarg. Parem per vorer una gent baixant per un barranc.

Continuem pujant i al poc tornem a parar per a menjar unes barretes i continuar pujant per arribar fins a Campobarde, on esmorzem a una Font i es fem unes fotos davant l’esglesia.

Una vegada esmorzats continuem la marxa queda un poc de pujada per arribar al sostre de la ruta.

Comencem la baixada de la Coasta Clàssica….. la Mare de totes les trialeres….

Wwwwwooooooooooowwwwwwww  PA-CA-GAR-SE!!!!!  Hi ha que vorer el vídeo per saber com es…. Es tan espectacular que no es pot ni descriure…. Te de tot!!!!! Inclús hi ha un tros que hi ha que ser Bernat Guardia per a baixar per ahí…. Tres xicans seguides amb molta pendent….. per ací hi ha que ser molt bo per a passar  damunt la bici.
Després coincidim amb un tros que ja havíem baixat abans…. Lo dit… LA MARE DE TOTES LES TRIALERES.
Una vegada baix, veiem que hi ha molta gent banyant-se al riu…. Així que anem nosaltres també a pegar-se un cabussó per acabar la ruta de les millors maneres possibles.

Una ruta fantàstica, si esta vegada he repetit la ruta de Bajo Peñas perquè em va agradar, la pròxima vegada que torne per Aínsa, será esta la que repetiré. Al final la tija be, una vegada acostumat a la tija pija es un engorro parar per baixar o pujar el seient però no he patit per mala postura. No estem fent rutes llargues però arribe a l’apartament fundit.

El perfil de la ruta.

Ací esta l'enllaç per a vórer el vídeo i les fotos de la ruta.