25/12/11

Carricola

Hui ruta nadalenca amb la bici, entre que ahir ni vaig suar i que hi havia que cremar el sopar d'anit.... per a deixar lloc al dinar de hui, he tornat a eixir.

Esta vegada he anat a investigar la senda que vaig vorer l'altre dia al Castell de Carricola. Molt original el cartell que hi ha a l'entrada de Carricola.

Però abans d'això he tingut que fer uns quants quilòmetres, feia un poc de rasca, no m'he donat conter de la temperatura que marcava a la farmàcia, però no eren soles els meus dits els que estaven gelats.


Ací algú tenia fam i s'ha menjat un poc de riba.

Una vegada a Atzeneta, per La Sequia he anat cap a la pujada pistera de la Font Freda d'Atzeneta, però abans d'arribar m'he desviat per a fer la baixada a la Font del Meler per la senda.

Al poc de començar la baixada he fet una foto de la bonica vista que hi havia.

Una volta a la Font, he tingut que remuntar un poc per arribar al Castell de Carricola.

La primera part de la baixada fins el Castell es massa complicada per a mi, la segona part pareix bona.

Però tampoc l'he disfrutada molt, està ben treballada i pareix que siga prou duradora, però te uns escalons molt seguits i amb revoltes per a salvar el desnivell i no es massa ciclable.

Una vegada baix a la Font dels Unflats, ja coneixia el recorregut per haver-lo fet el dia de Dijous Sant, encara que la senda està millor que aleshores.

En arribar a Carricola ja no m'he entretingut massa, Atzeneta, Estació de tren Albaida, Bufalí (per a no repetir el mateix recorregut) i pel Camí de Reial de Gandia fins Montaverner i pel Cementeri de l'Olleria cap a casa. Com no he parat mes que a fer fotos he arribat prompte a casa amb 42 km a les cames.

El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada