16/10/11

XII Volta a peu l'Olleria

Ahir es va disputar la 10ª prova del Circuit de la Vall d'Albaida a l'Olleria on es feia la XII edició de la Volta a peu. Per a mi era la novena prova i ja tinc el mínim de proves exigides per arreplegar la borsa de corredor.

No se com respondria després d'anar a Alboraia al concert i d'haver-me gitat a les 4 del matí. I com era d'esperar no anava fi.

Vaig anar prou tranquil fins el km 3 que era quasi tot cap amunt, i on vaig començar a incrementar el ritme, excepte a la forta baixada que hi ha fins Caputxins on vaig afluixar molt i em va tornar a passar molta gent. Després vaig incrementar el ritme de nou però no vaig poder dur el ritme de les anteriors curses. Em costava molt fer els canvis de ritme per avançar gent.

Els dos últims km vaig patir una mica ja que eren la major part cap amunt, sobretot la linea de meta. Al final em va eixir la prova a 4'49, però be però bo.

Com sempre la cursa de l'Olleria una de les millor organitzades, els punts quilomètrics ben marcats, tal volta va faltar posar un altre avituallament però a linea de meta hi havia refrescs, sucs i fruita.

La participació va ser multitudinària, 950 corredors m'han dit. Cosa que va provocar que es quedaren curts amb les camisetes, en van tindre que donar d'altres anys i inclús així en van faltar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada