15/10/11

Concert Crazy Cavan

Ahir divendres va ser nit de concert, ja feia prou d'anys que no anava a cap i vam anar a Alboraia per a vorer a Crazy Cavan al Crazy Rhythm Festival.

Ens va costar una mica arribar a l'hotel on feien els concerts. A les 16'00 hores ja hi havia un concert, nosaltres vam arribar passades les 21'00 i després de comprar les entrades vam anar a buscar lloc per sopar. En eixe moment.... OSTI TU!!!! Em trobe al meu amic Vicent de Castelló que anava amb la seua dona..... hi ha que vorer la quantitat de voltes que ens hem trobat i sempre sense quedar. Així que ens vam anar els 4 a sopar mentre actuava un altre grup.

Després de sopar ja vam entrar a la sala on feien les actuacions, era el torn d'els francesos Spunyboys. Un grup que feia versions sobretot de Gene Vincent i d'Eddy Cochran.

Una volta es va acabar este concert, ja va començar a omplir-se de deveres la sala per a vorer al mític Cavan..... el vaig vorer quan jo tenia 18 anys i ja estava major....

Primer vaig estar prou arrere, però al final vaig acabar dalt de l'escenari..... QUINA CANYA!!!!!





La química amb la gent es explosiva.


En la edat que te i encara fa estes coses....


Una actuació espectacular, 20 anys després el tio continua igual de crazy que sempre, es va acabar sobre les 3 del matí, encara que faltava un altre grup per tocar ja era hora de tornar cap a casa on vam arribar en una horeta i a dormir.

2 comentaris: