30/10/11

Investiganda per la Foia Redona

Hui ruta d'investiganda..... i de prova... m'he comprat un parafangs nou i hui era el dia ideal per provar-ho.... o almenys això pensava jo, ja que no ha caigut ni gota d'aigua.

He eixit a les 8'00 i m'he dirigit cap a Aielo per a pujar el portet. El cel amenaçava aigua però ni quan he arribat dalt que hi havia boira m'he banyat.

Una volta dalt del port he anat a buscar l'inici de la senda que puja cap a la trialera de la Foia Redona que es la que vull empalmar amb la de la Senda del Portalet. I buscant buscant he vist una senda que pujava una muntanyeta i es dirigia cap al track que vaig fer l'altre dia i he anat espentant la bici per ahí. Una volta dalt les vistes son impressionants tot i la poca visibilitat pel mal oratge.

Fins i tot es veu la senda que vaig fer l'altre dia i Montesa al fons.

El problema es que no es ciclable i està molt tancada, per ací no es pot passar. Així que he tornat cap arrere i he pujat per a baixar la trialera. Ací abans hi havia un banc per a seures i disfrutar de les vistes.... qui l'haurà llevat i per que????

La trialera esta es molt xula, ja feia molt de temps que no la feia i he baixat prou rapid, el piso no estava banyat i feia solet.

Una volta baix, pel camí de Cairent cap al poble, netejar la bici i engrassar-la per a demà. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada