7/8/12

Bc Llobera - Montesa- Canals

Hui volteta xula amb la bici. He anat cap a la Senda de la Cova Murada o com es diga. Ja que al mapa del gps posa Barranc de La Llobera, ara li diré així.

El dia ha amanegut amb núvols i fresc, de fet, mentre pujava per la Senda del Portalet caia un lleu xiribiri.

La humitat feia suar molt, en arribar dalt de tot em pose les protes i cap a baix fins arribar al gasoducte.

Després de de creuar un parell de bancals amb tota la prudència del mon per a no xafar les gomes del goteig, arribe a la senda i al poc de baixar veig un forat. No se si serà eixa la cova.

Continue baixant per dins del barranc, es molt divertit i per ací ja no xispeja. Arribe a un encreuament que l'altra vegada no vaig vorer. Serà per ací per on em va dir l'home que havia d'anar???? Hauré d'investigar-ho un altre dia. Des del mateix punt també es veu al fons entre les muntanyes Montesa.

Continue baixant i ara la senda ja va per dins mateix del barranc, cosa que em fa anar molts moments empentant la bici. De sobte arribe a un Self Service Silvestre i aprofite per menjar unes poques mores.

Continue baixant i baixant, vaig gravant amb la càmera i de sobte s'acava la bateria, just abans d'arribar al Riu Canyoles. esta vegada puc creuar-lo sense problemes, va completament buit. De fet un toll que vaig vorer l'altra vegada per a prendre el bany també està sec.

Continue pel mateix camí que em van ensenyar els de Canals, per ací també han fet una foguereta. No escarmenta la gent.

L'altra vegada en un encreuament em vaig desviar cap a la dreta per anar cap a Canals, esta vegada, cap a l'esquerra per anar a Montesa.

Després de passar el poble mire l'hora, ja son les 10'30 i com pare per a cridar-li al xiquet per a vorer si s'havia pres la llet aprofite per esmorzar, encara amb vistes al Castell Templari.

Una vegada que he devorat les viandes que duia a la motxilla reprenc la marxa, ja es tard per pujar La Selectiva així que m'encamine pel lloc de costum per a vindre cap ací, però esta vegada al en revés cap al Polígon de l'Alcudia, es el "Camí de Montesa a Anna".

Després de l'Alcudia ve Canals i de seguida la pujada del port, duc poc mes de 30 km però ja vaig cansat, així que ho agarre amb calma parant a meitat port i tot per contestar una cridada. Una vegada dalt he baixat cap a La Gaveta i per Caputxins a casa, son les 12'15. Un poc mes tard i cansat del que esperava però amb una baixada deliciosa.

Ací un video de la ruta.

El perfil de la ruta.

2 comentaris:

  1. la font dels melons!!!!! hi haurien melons alli??? bona ruteta. a vore si pronte puc ferla

    ResponElimina
  2. No crec.... però tot es qüestió d'anar a comprovar-ho.;)

    ResponElimina