11/12/11

Otos-Atzeneta

Hui ruta amb la bici.... açò es un no parar...

Hui tenia previst eixir amb la gent de l'Olleria, però.... amb el temor de que feren la mateixa volta que la setmana passada m'he carregat un track al gps així tindre una opció disponible per si de cas. Afortunadament no ha fet falta i hem anat a fer una altra ruta, després de les pertinents deliberacions, la escollida ha sigut la d'Otos.

Al principi es una ruta sense massa historia ja que vas pel carril bici que va paral·lel a la carretera fins al encreuament de Bèlgida i Otos. A partir d'eixe moment ja s'agafa camí i després d'una breu baixada per a creuar el riu comença la pujada fins arribar a Otos. El poble dels rellotges de sol.

Després continua la pujada per aggsfalt fins un diposit d'aigua on ja comença el camí i continua pujant i pujant fins arribar a la Font del Meler on es pot vorer una senda de nova construcció.... i se que es de nova construcció perquè el Dijous Sant vaig estar intentant pujar per on ara esta esta senda i no estava, de fet vaig tornar cap arrere per eixe motiu.

Una volta a la Torre de Carricola hi ha unes magnífiques vistes...

Els dos companys de ruta.

.... encara que la pujada continua i ademés prou empinada. Una volta arribem a la pista forestal que puja cap a la Font Freda d'Atzeneta, nosaltres es desviem cap a baix per anar al poble a esmorzar. Esta volta hem anat al Bar l'Arriero, que també te un preu de luxe per a esmorzar.... 4'50€ i un bon entrepà.

Després hem continuat per l'estació d'Albaida i el camp de cross cap a Montaverner i a casa, han sigut 40 km però poc mes de les 12'00 estàvem a casa.