24/12/11

Bellús

Hui eixideta amb la bici, he tingut la "mes millor" de totes les companyies possibles... l'altre dia el meu fill em va dir que volia que férem una volta amb la bici per la serra.... com anava a negar-me??? jajajajaja.


Després d'haver fet anit el sopar de nadal del Club d'Atletisme no sabia com m'alçaria hui, no em vaig gitar ni molt tard ni vaig apretar bevent. De totes maneres no havia posat el despertador molt prompte i hem eixit quasi a les 9'30.

Hem anat per Caputxins cap a El Salido on ja ha baixat les primeres costeres amb pedres.


Per a ser el primer dia s'ha portat com un homenot i te un bon estil (cosa que es te o no es te però no s'aprèn)... en quatre dies mes em passa davant a les baixades jejejejeje

Després una altra baixadeta mes per la Casa de les Vaques i cap a Bellús on hem esmorzat.


JEJEJEJEJEJEJEJEJEJE esta foto te truc... ens l'han deixat fer un xics de Benimodo. Nosaltres s'hem demanat un entrepà un poc mes menut.


després de l'àgape hem anat per la vora del riu....


fins arribar a les comportes del Pantà de Bellús.


A continuació venia la part mes dura de la ruta per a Arnau... tot pujada fins arribar a casa... uns 7 km mes. Hem anat pel camí fins a Guadassequies i pel camí de l'Olleria que passa per la Casa Marau cap a casa on hem arribat poc mes de les 12'30 i amb 25 km a les cames. Arnau ja venia un poc cansat, no està acostumat a fer estes voltes, cosa que haurem d'anar millorant poc a poc.

El perfil de la ruta.


BON NADAL A TOTS/ES.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada