24/6/22

Vilallonga LT Bib

 Hui per a aprofitar el dia de festa he fet la ruta de Vilallonga que estic fent els últims anys..... ja que no estic fent la Bocairent-Denia.


A les 5'15 tenia que sonar el despertador però a les 5 ja estava despert...... pues au!!!!! A les 5'30 eixia de casa.

Pel carril bici cap a Montaverner i el Ràfol de Salem, continue cap amunt per un tros de carretera fins arribar a la pista del Benicadell. Porte 20 km, pare a pegar un mos i canviar a les ulleres de sol, ja es de dia. Continue pujant per la pista fins arribar al sostre de la ruta.

Baixe cap a Beniarrés i agarre la Via Verda, ja està pegant el sol de cara però per ací fa bona temperatura.

Quan arribe a l'estació de l'Orxa encara no son les 8.

Finalment arribe al pont que creua el Riu Serpis. Fins ací era de baixada i ara tocarà pujar també.

Mentre estic parat fent fotos passa un ciclista, no he tardat molt en agarrar-lo, la veritat es que vaig a bon ritme.

Hem estat xarrant i m'ha comentat que es pot fer un tram mes de via però que hi ha que caminar un poc..... si es un poc i no es molt..... ell era de l'Orxa i anava a la platja de Gandia a banyar-se..... pues no es mala idea per a l'any que ve.... o per a estes vacances😅😅😅😅😅

Pugem cap a la pedrera, baixem a la Font Reprimala i continuem fins Vilallonga on es separem. Esmorzar l'entrepà de la casa: Llom, tomaca, formatge i orégan, mes cacus, olives, beguda i tallat 7€..... ha baixat la qualitat (un tros menys de llom) i ha pujat el preu respecte de l'any passat.

A les 9'30 em torne a posar en marxa. Torne a agarrar la via i vaig cap a Potries. Volia banyar-me per ací però es prompte i fa un poc d'airet, així que continue. Em desvie cap al Monestir, primer vaig pel costat de la carretera per una via de servei i després pel camí d'acces.

De camí cap a Rótova vaig per la senda del costat del riu.... no sabia si podria passar per culpa de l'aigua o de la malesa, però no, està net i he passat sense problemes. Arribe a Rótova i em desvie a l'Aqüeducte del Barranc d'Atanasi ( si es que es diu aixína)

La senda continua cap amunt..... serà qüestió de verihuar-ho un altre dia. Torne arrere i continue pel Camí de Balançà fins arribar a Almiserà, Llocnou i pel Camí de la Planissa cap amunt, passe Vernipres i baixe per a creuar el Riu Vernissa, hi ha aigua però no arribe a banyar-me els peus, ja ho tinc controlat.😅😅😅😅 Continue pel Camí Reial de Gandia i en arribar a la Pobla del Duc pare, carregue aigua a una font i vaig a fer-me un refresc, son les 12

Continue i pare al riu per a refrescar-me un poc, no es la calor de la setmana passada i el dia estaba fresc però.....

Continue pel Camí Reial de Gandia fins arribar a Montaverner i pel carril bici cap al poble. Directe al bar a la cerveseta fresca.

Arribe a casa, m'ha eixit un km mes que l'any passat, però he eixit mes prompte i també he arribat mes prompte.... no es mala idea.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada