6/6/22

Tr Vernissa Bib

 Ja vaig fer esta ruta una vegada però va eixir plovent i no era el millor dia per a disfrutar-la. Dissabte la vaig tornar a fer.

A les 7 em pose en marxa, a la fresqueta. Baixe pel carril bici cap a Montaverner, agarre el Camí Reial de Gandia cap a la Pobla del Duc. Torne a agarrar el Camí Reial de Gandia i em desvie pel Camí del Pla a l'Encreuament de 4 Camins fins arribar al Cementeri. Barreta i cap abaix per les escales.

Continue pujant pel Camí de la Catalana, el primer tram de formigó es mes empinat, després el camí de terra suavitza un poc.... un poc només. Quan arribe a l'inici de la trialera porte 30 km.

Un primer tram pedregós i amb malesa, després un tram mes suau i al fons un tram d'empentar.

Al final del tram d'empentar apareix una nova senda, hi havia una senyalització indicant una cava i al piso estan les marques.... próxima investiganda.

Després ve un altre tram de baixada pedregós. Després ve un altre tram.... es un camí mes ample però te tant de pedrerots que es una trialera. Hi ha que agarrar fort el manillar. Lo bo d'esta trialera es que es com les d'Ainsa...... acaba al riu.

Després de les plujes el Riu Vernissa va un poc crescut. Hi havia un ciclista preguntant-me si hi havia un altre lloc per a passar..... no.... no hi ha altre remei que banyar-se els peus.

M'he banyat un poc, com fa calor no es cap problema. Quan he arribat al final m'he girat i el ciclista no estaba..... no volia banyar-se els peus. Continue pel Camí de la Planissa fins arribar a Llocnou i pel Camí del Molí a Almisserà

Demane l'entrepà de la casa i em diu el cambrer que no hi ha de la casa..... no es el mateix cambrer de l'última vegada, haurà canviat d'amo???? 6 € l'esmorzar, de preu bé.

Torne arrere cap a Llocnou i pel Camí de la Planissa cap amunt i arribe novament al Riu Vernissa, esta vegada m'he banyat menys que quan he passat abans. En eixe moment un grup de ciclistes comencen a passar, no tots coneixen el truko de l'almendruko per a no banyar-se.

Amb el zoom es veu la profunditat de l'aigua i que si que hi ha un ciclista que coneix el trukillo.

Continue novament pel Camí Reial de Gandia cap a la Pobla del Duc. Arribe a la zona de bany.

Continue pel Camí Reial de Gandia fins Montaverner i pel carril bici cap amunt fins arribar al poble i anar directe a fer-me una cervesa de supervivència. 67 km pa la saca.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada