15/9/21

Motorland, dissabte

 Dissabte em desperte sense posar el despertador, per la nit vaig enxufar la tele i em vaig gitar..... no se ni quin canal vaig posar 😂😂😂😂😂😂

Passa de les 8 però no tinc pressa, baixe a esmorzar i me'n vaig cap a Alcanyis, però...... pegant un poc de volta cap a Valderoures.

Continue cap a Beseit i vaig a vorer els Ports de Beseit, mes bonic que el Cañón del Añisclo.

Vas i tornes pel mateix camí, algun tram esfaltat, altre de terra i altre de formigó tot molt estret..... per supost!!!! Fins i tot hi ha un baret a meitat camí fins que tornes a Beseit.

Torne cap a Valderoures i direcció Alcanyis, esta vegada m'he trobat varies motos de camí. Arribe al circuit...... quan vaig estar mirant tota la setmana per a comprar les entrades, la previsió era de pluja i mes pluja. Així que impermeable per a la moto, impermeable i paraigües per la circuit.... i al circuit..... sol i mes sol.

 

Comencen els entrenaments de Moto3, pole per a Binder.

Li va vindre justet😂😂😂😂

hui hi ha mes gent que ahir, normal.

Curiós...... el Pegasus cada vegada que passava Quartararo passava ell també😶

Pole per a Bagnaia.

Després vaig a dinar, vaig vorer un rostidor. El local només entres està ple de fotos de personalitats que han estat allí..... pilots de motos quasi tots, alguns varies vegades. Es com una cova..... i que m'he demanat?????? Pues clar!!!!! Un xuletó.

Hui si que hi ha mes gent.

També gent fent el cabra...... valencians tenien que ser😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


Fins i tot la Guardia Civil es suma a la festa.... el que anava l'ultim va enxufar les sirenes davant dels vitors de la gent😂😂😂😂😂😂

Al poc m'avisa Dioni que ja ha arribat i vaig on està ell, peguem una passejada i anem a sopar.

Després de sopar anem a vorer la Línea d'eixida i meta del circuit urbà d'Alcanyis que ho han deixat com a record.

Després de sopar toca tornar cap a Morella, no sense marcar un 0'0 😇


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada