26/7/21

Ruta Formatgera

 Dissabte vaig fer ruta cap a Castelló, per allí no faria tanta calor com per ací. I de pas mataba tres pardals d'un tir..... la calor, comprar formatges i provar un bar que em va recomanar el bo d'Alberto de Morella a Fredes.

Com el bar al que volia esmorzar no obria fins les 10 tampoc he matinat molt, he eixit a les 7 amb 24 ºC. Si haguera obert una hora abans haguera eixit a les 6. Autovia cap amunt. Pare al bar de costum d'Almenara per a fer-me un tallat..... ja no donen galleta, val el mateix però sense galleta..... i jo que venia per la galleta!!!!!😕

Continue un poc mes per l'autovia fins a Castelló i em desvie cap a l'Embassament de Sitjar, està mes buit que les últimes vegades que habia passat. Abans d'arribar a Ribesalbes em desvie cap a l'Alcora, Costur, Les Useres i Atzeneta del Maestrat per a comprar una fogassa. M'encanta esta carretera.

Continue cap a la Torre d'En Bessora però abans d'arribar em desvie per anar a esmorzar. Tombet de Corder i Trio de Formatges, 17 € es car per a un esmorzar. Però es que la qualitat es la que es.

Em torne a posar en marxa cap a Culla i Benassal on pare a fer el primer repostatge amb 254 km. Continue cap a Ares del Maestrat on arribe quasi a les 12 i només 26ºC XE QUE BOOOOOOOOOO!!!!!!


Quina frescoreta mes bona que fa per ací. Continue cap a Morella.

Un poc mes avant Sorita del Maestrat i el Santuari de la Balma.

Un poc mes avant, però encara a terres valencianes, pare a un lloc que veig buit per a pegar-me una capbussada i refrescar-me un poc, hi havien molt de cotxes i gent banyant-se al Riu Bergantes.


Un poc mes fresquet em torne a posar en marxa cap a Aguaviva, ja en provincia de Terol, abans veig un molt bon lloc per a banyar-se però hi ha gent.

Continue cap a La Ginebrosa seguint "las Rutas Moteras"

Arribe a la Nacional i vaig direcció Monroig, per ací he tingut un bon susto.... un FILL DE PUTA s'ha posat a adelantar a un cotxe quan venia jo de cara😡, ni ha frenat ni res, hem sigut el de l'altre cotxe i jo els que hem tingut que frenar i apartar-se..... açó no ho veuen els helicopters i drons de la DGT???? Si porte una pistola pegue la volta i li buide el carregador al cap.💣💣💣💣

Passe pel Port de Torremiró i em desvie cap a Castell de Cabres, per ací la carretera no es gens bona.

Finalment arribe a Fredes.

Torne arrere perquè he passat per davant del bar abans d'arribar al poble. Em canvie per a estar mes fresquet i em demane una cervesa, corre un bon airet a la terrassa.

Un gaspatxet fresquet....

Llom al vi....

Mes postre, mes un refresc i un tallat 19'50..... per l'estil...... igual les carns a la brasa es el que hi havia que demanar 😅 Em torne a posar en marxa i toca baixar un port molt xulo, amb bon asfalt i sense trafic. Al fons el Monestir de Sta. Maria de Benifassà.

Continue baixant fins l'Embassament d'Ulldecona, com hi ha molta gent per ací no pare a fer cap foto i vaig a La Senia i em desvie a Rossell. Allí hi ha un cotxe aparcat a l'ombra a l'eixida del poble amb dos persones dins......💂💂

Em desvie cap a Cases del Riu i per ací ha vingut una sorpresa espectacular..... la carretera no era carretera, era un camí asfaltat que travessa tot el Parc Natural de la Tinença de Benifassà. En segona i tercera meravellat pel paisatge fins arribar a Vallibona. Torne a eixir a la Nacional, espectaculars les obres que estan fent al Port de Querol.

Al poc em desvie cap a Catí, Vilar de Canes i la Torre d'en Bessora on vaig a comprar formatge i iogur d'ovella que està espectacular.

Vaig a la gasolinera a fer el segon repostatge amb 283 km, quasi 30 en reserva. A partir d'ací ja no tinc ganes de continuar de ruta, hauria d'anar cap a Atzeneta, les Useres, Costur i l'Alcora. En lloc d'aixó vaig cap a la Vall d'Alba i agarre l'autovia per anar directe a casa i arribar a les 20 hores i 745 km.

Les compres.

El mapa..... mes o menys de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada