12/6/21

Pobles murcians "caxondos"

 Hui per fi he pogut fer una ruta que tenia pensada i que he anat aplaçant per l'oratge, sempre plovia quan la volia fer. També he acabat de fer-li el rodatge a la moto 😅😅

A les 6'45 he eixit de la gasolinera, marca 20 ºC però al pujar el Port d'Almansa baixa, arribant a Montealegre 15ºC, bon lloc per a la paradeta cafetera. Continue i abans d'arribar a Ontur cumplisc els primers 100.000 km. Rodatge fet!!!!

Continue cap a Albatana i Sierra.

Li pegue la volta a Hellín i em dirigisc cap a Socovos, abans pare a un mirador del Riu Segura.

Arribe a Socovos i el seu Totem.

Després ve una tassa gran....... Tazona.

Per este tram m'he creuat amb moltes motos. Entre a la provincia de Murcia. Arribe quasi a Calasparra i em desvie cap a Caravaca. Aprofite per a fer el primer repostatge amb 226 km. Abans d'arribar al poble, em desvie cap a Moratalla per a fer un extra fora de ruta. Puge un port que no se com es diu..... Canaleja???? No he vist cap cartell, i arribe a La Pava. Peró a la pedania no hi ha cartell i l'he fet a l'encreuament.

Moment per al primer avituallament a les 9'45 hores. Per a esmorzar un variadet..... mes beguda mes tallat 5€.


Torne a baixar el port i arribe novament a Moratalla. Torne a carregar la ruta i em porta quasi a Calasparra, per aixó no cuadren els km del mapa. Torne a fer els km que habia fet abans i em desvie cap a Doña Inés.

Un poc mes avant està La Paca.

De sobte arribe a Avilés, Asturies...... ah no!!!! perdó que es Murcia 😅

Continue camí cap a un altre poble amb nom curiós i que em trobe????? UNA POLLA!!!!!!😅😅

Finalment arribe a Bullas..... cuidaet per ací..... He estat pegant voltes per diferents entrades al poble (mes km que no cuadren) fins que he trobat un cartell, encara que no es el típic.

D'ací al següent poble, El NIño.

A este poble m'ha passat igual..... pegant voltes fins que he vist un cartell. Mula.

La calor ja apreta per ací. Continue cap a Yechar i Archena on comença una carretera molt xula que va pel costat del Riu Segura, passant per l'Embassament d'Ojos i finalment el poble. Ojos.

Aprofite per a dinar tot i que encara no son les 14'00 hores. Fa calor....

Un gaspatxet fresquet....

Secret...

Mes un refresc i un tallat 14€. Bona filosofia...

Al poc d'eixir arribe a un altre poble marcat a la ruta, Blanca.

La carretera cap a Abaran pel costat del riu fins Cieza es xulísima. Per ací hi ha molta aigua.

 


Allí em desvie cap a Ginete, pensava que era una pedania però es una venta. Així que no he parat i he continuat novament fins Cieza per a fer el segon repostatge amb 253 km. Continue per un poc d'autovia i em desvie cap a Jumilla, Iecla, Caudet, la Font de la Figuera i autovia fins arribar a casa a les.... i amb... quilòmetres.


El mapa de la ruta..... encara que ja he dit que no cuadren els quilòmetres per les voltes que he pegat.


La resta de fotos. https://www.facebook.com/media/set/?vanity=rafel.vidalsoler&set=a.10159171032251138

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada