14/6/21

Beneixida - Manuel

 Hui ruta per a començar la setmana que treballe de nit. També ha sigut la ruta en que he cumplit els 2.000 km anuals..... mes prompte que mai!!!!! Però aixó ha sigut mes tard.


A les 7'10 em pose en marxa, fa una bona temperatura. Vaig cap a la Gaveta, baixe el port i pel Camí la Palla cap al polígon de Novetlè. Em desvie cap a Vallés, continue pel Camí del Molí de Santandreu fins la Granja de la Costera. Continue pel Camí del Gars i després pel Camí de la Séquia de la Llosa per arribar a Rotglà i Corberà. Creue l'autovia per baix i pel Camí del Port de Càrcer cap amunt. Després ve una lleu baixada fins arribar al Barranc de l'Aigua, per ací es nota una frescor molt bona. Comence a pujar pel Camí del Serrador passant per la Font d'Ivars.

 Una vegada arribe dalt veig un muntonet de pedres al costat d'un pi, m'arrime a vorer i..... han fet una sendeta per a baixar. Amb el seu to picant i tot


Ha sigut una baixadeta divertida, es curta però no baixes per la pista, i després empalmes amb la baixada del costat de l'autovia...... foto d'arxiu......


Una vegada baix, pel costat de la Venta Carbonell fins Beneixida. Directe al bar on arribe a les 9. Molt bona hora.... hi ha poca gent. Bon esmorzar d'entrepà de carn a la brasa per 5€.

A les 9'30 esmorzat..... de luxe!!!! Me'n vaig del bar quan comença a arribar gent. Torne a pujar cap a la Venta Carbonell i per baix de l'autovia creue a l'altre costat. Continue pel Camí dels Carboners fins creuar el Riu Albaida per un pontet. Continue pel costat del riu cap amunt, pel Camí de la Rambla fins Manuel. Un tros pel camí de l'antiga via del tren i després pel costat del Riu Barxeta i el Camí del Cid fins agarrar el Camí de Llocnou. Per ací ha sigut on he cumplit la fita dels 2.000 km anuals, mes prompte que mai. Si l'any passat ja vaig fer record de quilòmetres, enguany vaig camí de reventar-lo 😅😅

Continue pel Camí del Cid fins arribar a Genovés, un poc mes fins Alboi i per la senda que va pel costat del riu..... que es nota que no passa ningú perquè està tapant-se.... fins arribar al Molí de Guarner. Continue per la Senda de la Cova Negra fins arribar a Bellús. Pel Camí de l'Algepser i el Camí de la Garrofera fins arribar al poble un poc abans de les 12 i 58 km. M'ha faltat banyar-me perquè he arribat amb prou de calor.

El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada