27/3/21

Sto. Cristo

 Hui ruta llarga en la bici. Anit vaig treballar i quan m'he alçat m'he posat en marxa.

He dormit unes 3 hores i a les 11'10 he eixit. Fa una mica de frescor i no ho tenia previst. Vaig cap a Aielo i pel carril bici cap amunt. Hem passen 4 e-bikes i se'n van.... a la baixada segur que els agarre. Agarrem el Camí Reial de Gandia i vaig retallant-los..... teniem molta pressa per adelantar-me i després han baixat el ritme. A la baixada.... en efecte!!!! els he adelantat als 4 i de esguida s'han picat i s'han posat a roda. Quan hem arribat al pla he deixat de pedalejar i els dit amb la ma que m'adelantaren. Els he portat a 200 metres fins a Ontinyent. Vaig cap al Parc de Benarrai, el Poliesportiu i pel Camí del Llombo cap al Pou de l'Olleta per a creuar el Riu Clarià.

Una forta pujada i després em desvie per anar per una senda pel costat del Barranc de l'Aguila. Després he eixit a una pista, el Camí de Ponce que puja cap al refugi de Rielo.

He parat per a menjar una barreta però ràpidament m'he tornat a posar en marxa, fa prou de vent. Note fred i pareix que va a ploure així que intente no perdre temps i continue pujant fins arribar a la creu que he posat al principi, ( de Ponce???). Continue cap al Mas de Camorra, Bonavista i baixe per arribar a Bocairent per la Derrota. La banda de música està esperant-me 😅😅😅😅

Vaig directe al Bar del Xam per esmorzar-dinar. Son les 13'45. Entrepà de la casa. 

Llom, tomaca, formatge i picadillo, cacaus, olives, dos begudes i tallat 6'50€. Vaig per a pujar al St. Crist. Fa molts anys que no pasava per ací.

Bocairent allà baix.

Continue cap a la creu dels carlistes de la Batalla de Camorra.

Continue per la pista per arribar a l'Alt del Quincallero i començar a baixar cap al Barranc dels Tarongers. Es una baixada perillosa.... t'engoriles i quan he arribat a la curva quasi em passa com a eixe del vídeo de "Antonio frena".... "Que cojones voy a frenar"😂😂😂😂

Una vegada baix un troset de carretera per a passar per davant del Pou Clar i cap amunt cap a l'Estació d'Ontinyent i de nou cap al Parc de Benarrai i pel mateix lloc que he vingut pel Camí Reial de Gandia cap a Aielo, per arribar a l'Olleria amb 58 km a les cames. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada