13/3/21

Grau de Gandia

 Em van passar un vídeo d'un bar en el que hi havia un mostrador amb molta varietat de menjar per esmorzar. La pinta no es que fora espectacular.... LO SIGUIENTE!!!😍😍😍 Així que després d'haver averiguat on era, vaig començar a planificar la ruta per anar a esmorzar allí. Eduard es va apuntar i hui hem anat.

Esta vegada hi han menys coses al mostrador que al vídeo..... supose que serà degut a les restriccions d'aforament que tenen els bars.

A les 8 cafenet a l'Olleria i ens posem en marxa. Com hi han restriccions han posat dos torns per a esmorzar, i nosaltres teniem al primer, a les 9'30. Així que en lloc d'anar pel Port de Beniarrés retallem una mica de temps anat per l'autovia fins a baixar el Port d'Albaida i ens desviem cap a Benimarfull. Continuem cap a Planes i entrem a la Vall de la Gallinera fins l'Atzubia, Pego, Oliva i per la nacional fins el Grau de Gandia on està el bar. Arribem a les 9'29..... millor impossible!!!😂😂

Jo li demanava All i pebre de moixa i rap i el cambrer em deia All i pebre d'anguila.... no es el mateix i m'he quedat pensant que no em trauria el que jo li demanava. En efecte, m'ha tret el d'anguila.

Estava bó.... però a Massalavés el trauen millor (un poquet mes picantet) i amb mes quantitat. Eduard s'ha demanat un entrepà de figatells, típics per la contornada.

En el preu se'n han passat un poc, 12 € per barba es car. En fi... a mi ja no meu conten.

Reprenem la marxa previa visita a Fonda, un Bocairentí amb negoci a Gandia. Ens dirigim cap a Barx, Simat, Xàtiva, Genovés, Benigànim, Muro i Bocairent on ens fem una cerveseta i ens despedim. Eduard a casa i jo un barranquet cap a Ontinyent i l'Olleria.

Bona ruta i millor companyia... tot i que l'esmorzar m'ha decebut. M'esperava mes després d'haver vist el vídeo. El mapa de la ruta.... mes o menys. ;)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada