6/3/21

Fanzara

 Hui he fet ruta mitjana amb la moto. Ja fa temps que volia fer-la, però, al estar els bars tancats estaba esperant-me.


Anit vaig treballar i quan m'he alçat, talladet i em pose en marxa. Eren les 10 del matí i no feia gens de fred, tampoc plou😅.

Autovia i manta, en lloc de parar a esmorzar pararé a dinar, però hi ha que fer autovia. Deixe l'autovia per a dirigir-me a Onda i Fanzara.


Continue cap a Vallat i un poble amb nom curiós La Giraba😂

Continue pujant per un portet molt xulo, amb bon asfalt i sense tràfic. Veig que hi ha una especie de mirador i vaig cap allí.

Aprofite per a fer una cascada..... normalment diria un riuet, però degut a la altura que hi ha pues😂😂😂..... i també disfrutar de les vistes, baix La Giraba.

Una gràcia escoltar com baixa una moto per les revoltes (a la última revolta) del port que he pujat jo.

Continue pujant fins el Castell de Villamalefa i de seguida portet cap abaix. Esta carretera si que la conec. Una vegada s'arriba al riu..... CAP AMUNT!!!!! Puge el portet fins a Sucaina. Em desvie per anar cap a Montanejos i veig uns cartells avisant que la carretera està tallada. Pasen unes motos.... PUES NO ESTARÀ TALLADA!!!! Així que continue avant fins un poc abans de Montanejos i em desvie cap a la Pobla d'Arenós, son les 13 hores.... bona hora per a dinar que no he esmorzat.

Ja vaig menjar açó quan vaig estar ací amb Carlos en Nadal, però està tant bó que no m'he pogut ressistir.

Una vegada dinat, un talladet i continue cap a Montanejos. Pare a fer el repostatge amb 252 km. Molt molt cara la gasolinera d'ací. S'aprofiten que hi han poques per la contornada. Continue cap a Montan i Caudiel. Tenia que continuar la ruta cap a Teresa, Sacanyet, Alcublas, Gestalgar i Xest però com només he dormit dos hores no tinc ganes de cansar-me molt. Així que quan arribe a l'autovia l'agarre fins arribar a Xest. En quilòmetres no se, però en temps he retallat dos hores de ruta. Continue cap a Montroi, Carlet i novament autovia fins arribar a casa a les.... i amb quilòmetres...

El mapa de la ruta.... mes o menys. 😆

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada