10/1/21

Nevà gener

 Hui m'he alçat sense posar-me despertador a les 8'20, mire per la finestra: No plou i es veu la Serra Mariola nevada, blanc i en botella..... Orxata!!!!!

Carregue trastos al cotxe i cap a Bocairent. Quan arribe marca 0ºC, ni fred ni calor. Descarregue i cap a les 9'10 comence a pedalejar. Comence a pujar el Port i es posa a ploure, creia que no faria res i no porte l'impermeable, ja que estic ací.....

Una vegada dalt del port estic parlant amb dos ciclistes de Biar, que em diuen el mateix que estic pensant jo..... no estava prevista la pluja així que 4 fotos i cap a casa. Decidisc anar fins el Mas de Sta. Barbara per la carretera per arribar abans. Hi han tres cotxes aparcats just a l'entrador..... deuen de ser Marquesos com a minim els fills de putes, tapant el pas de l'entrador.


Per ací plou un poc mes així que pegue la volta i cap al poble per la Senda dels Cavalls.

Hi ha menys neu del que pensava, i tampoc es neu. Es gel i pots anar pedalejant per damunt sense estacar-te.


Una vegada arribe al Port torne a baixar per la carretera, tot i que m'he quedat amb les ganes de baixar pel Camí de les Haques que no es veia massa mal·lament. Ja comence a estar banyat i no es pla d'agarrar un costipat en estos moments. Arribe al cotxe i carregue trastos mentre plou i després ja em canvie per a no tornar banyat. Una vegada al poble..... manguerà a la bici i al cotxe i en casa una dutxa beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen calenta.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada