9/11/19

Les Salines

Anit vaig treballar, un poc abans de les 11 em pose en marxa després d'haver dormit sols tres hores. Baixe el port i pel Camí la Palla cap a Novetlè. Pel Camí la Bola cap a Xàtiva i pel cementeri a buscar la carretera cap a la Llosa de Ranes.
Comence a pujar cap a l'Ermita de Sta, Anna i em passa un xiquet d'uns tretze anys amb son pare darrere.... que ja no pots en ell.... no, ja fa temps que no puc en ell i això que va esperant-me. Em desvie per a baixar cap a les Salines però arribe a uns bancals sense eixida, no recorde per on vaig passar l'altra vegada. Veig uns ciclistes baixant per una senda i torne arrere per anar on estan ells.
Els pregunte i van cap allí així que vaig amb ells. De seguida comence a recordar el camí al temps que vaig passant per ell.
Baixem els tobogans fins arribar al Barranc Llarg, creuem la carretera i el Riu Albaida per arribar a Manuel. M'acomiade dels companys d'Alzira i vaig a investigar una cosa que tenia pendent.... anar per l'antiga via. Primer tram ve i de seguida.... BOOOOOOOOOOOMMMMMMMM.... menut pontako.

Si no hi ha cap tanca o cartell per a impedir el pas supose que es pot passar. La passarel·la que es veu es estreta, es veu la caiguda als dos costats amb l'altura que hi ha i damunt.... fa molt de vent pel mig del pont.... així que pose peu a terra i acabe de passar el pont.
Continue per la via..... TOTA PER A MI !!!!!!!!!!!!!

Veig que hi ha un assut per a creuar el Riu Canyoles i arribar a la Torre de Lloris. Pense en anar allí per a dinar però m'ha donat yuyu.... hi ha que passar per un tauló de fusta que es mou molt.... l'aigua baixa en força i pareix que també hi ha profunditat.... res.... continue per la via un tros mes i puc creuar el riu.... comence a vorer moltes petjades de gos.... blanc i en botella.... ORXATA!!!!
Apareixen tres gossos grans lladrant però tampoc s'arrimen, així que accelere un poc. Arribe a un camí i veig a un home, li pregunte per anar a la Torre de Lloris i em diu que no, que a l'altre costat està el Riu Albaida i no podré passar, que tinc que anar a la carretera i a partir d'allí tornar arrere per la carretera.
Continue pel camí i arribe a la carretera.... just davant de l'Hospital de Xàtiva. Pues ja que estic ací vaig a dinar a Xàtiva.
Vaig a un bar, pregunte si em fan un entrepà i em diuen que no, que la cuina està tancada. Vaig a buscar un altre bar i passe per davant d'un forn, li pregunte si te empanadilles i em diu que no. Vaig a un altre bar i em diu que dins està ple, si vull fora.... doncs no. Vaig a un altre bar i allí si, al final no he dinat gens malament.

He arribat un poc abans de les 14 i he eixit passades les 14'30. Continue cap al Camí de Sant Antoni i per la Senda de la Cova Negra. A l'Assut de Bellús la tardor lluïx amb tot el seu esplendor.

Continue pel Camí de l'Algepser i pel Camí de la Garrofera cap al poble per arribar un poc abans de les 16'00 hores i amb 56 km a les cames. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada