16/11/19

GP Xest'19. Dissabte

Hui segon dia d'entrenaments a Xest i el torn d'esmorzar a Massalavés. He arribat prompte, just uns segons abans d'Eduard que ha parat per a demanar uns entrepans. El bar encara no estava ple, als pocs minuts tot ple i sense lloc. Manetes de Porc

Després d'esmorzar en pose en marxa, encara no son les 10'00. Un poc d'autovia i al passar Carlet em desvie per anar direcció Montroi i arribar al circuit sense anar per l'autovia. Arribe prompte i sense cap problema per entrar i aparcar. Passejada per les paradetes. Vaig a fer-me una foto en una MotoE de mostra.... la meua foto no ix.... m'espere un poc mes i continua sense eixir.... vaig a vorer una demo de Realitat Virtual que hi ha.... un trunyo... menuda castanya. Baixe i encara no ha eixit.... pues ja vindré mes tard.
Comencen els entrenaments de Moto3. Hi ha una caiguda davant de nosaltres....

.... sense conseqüències afortunadament.

Al final la pole per a l'italià Migno amb els valencians Masià, Canet i Sergio Garcia darrere.... la cosa promet.

Després comencen els entrenaments de MotoGP.... de primer moment Marquez a l'atac.

Tant que ha caigut.



Peasso derrapà de Pol per a fer el millor temps a la Q1 

Després li toca el torn a la Q2 per a fer la pole. Ieeeeeeeeeeeeee Morbidelli que per ahí no es.

 Al fianl la pole per a Quartararo.... demà es el "Fabiorit"??? 

 Després es el moment de dinar mentre fan els entrenaments de Moto2. Amb pole per al valencià Jorge Navarro.

Després li ha tocat el torn a l'esperada carrera de MotoE, ja tenia ganes de vore-la i saber com sonen.... la veritat es que es sent mes a la gent parlar que les motos jajajaja

Després vaig al poble, com després fan eixir per dalt.... vaig directament a aparcar per dalt i així després ni tinc que pegar la volta. Aparque dalt de l'Ajuntament. I vaig baixant per a vorer com fan el burro. Molt de soroll.

I molt de fum jajajaja

La veritat es que al principi crida l'atenció i dona ganes de voreu, però després sempre es el mateix i em canse prompte. Així que me0n vaig cap a casa i descanse.... demà mes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada