19/10/19

Quatretonda

Hui ruta de tranqui.... l'altra setmana que vaig treballar de nit vaig eixir el dissabte de matí quasi sense dormir i vaig patir molt, hui ho he agarrat en calma.
He dormit unes tres hores, poc. A les 11'20 em pose en marxa, vaig per l'Assagador de Bellús, continue pel Camí de la Solana cap a Benigànim. Allí em desvie pel Camí de Torrella i la Senda del Carrascal fins arribar a Quatretonda. Comence a pujar pel Camí de les Voltes i una vegada dalt pare a la font.

Reomplic el bidonet, em pose les protes i baixe per la Tr d'El Llosar. Trialera facilona i divertida.

Una vegada baix, continue pel Camí de la Sénia, puge la senda mataora i baixe pel Camí de Llutxent fins arribar al Barranc de les Fontetes. Es notava la frescor per ací.

Una vegada al poble directe al bar a "esmorzar". Arribe un poc abans de les 14'00 i vaig en busca del bar on vaig esmorzar el dia de la marxa en Benito.

L'entrepà estava bo, però 10€ es car..... mes de 7€ no m'haurien d'haver demanat... ja no torne mes.

Un poc abans de les 15 em pose en marxa. Tinc pensat tornar pel mateix lloc que he vingut, així que vaig cap a l'Ecoparc i per la Senda del Carrascal cap al Camí de Torrella i La Solana de Benigànim. Continue cap a Bellús i pel Camí de l'Algepser cap al Camí de la Garrofera i arribe al poble un poc abans de les 16 hores.El perfil de la ruta.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada