14/10/19

Beneixida

Hui com ve sent costum, aprofite el dilluns que treballe per la nit per eixir en la bici i fer una ruta un poc llarga. A Beneixida baixant per la senda del Port de Càrcer.

He eixit una mica mes tard del previst, ja eren les 8'20 quan comence a pedalejar. Fins la Granja de la Costera la ruta es igual. Així que baixe el port.... i comença la boira. Continue pel Polígon de Novetlè, Vallés i la Granja de la Costera. Ací es on ve la part nova que volia fer, es a dir.... anar a Beneixida al revés de com ho vaig fer l'ultima vegada. Continue fins Rotglà i Corberà. Continue pel Camí del Port de Càrcer i pel Camí del Serrador per passar per la Font d'Ivars.

Continue pujant un poc mes, baixe un poc i arribe a l'inici de la senda.

Una vegada baix directe al bar de costum, son les 10'20. Entrepà d'entreverat amb tomaca i formatge, ensalada, cacaus, beguda i cafè per 5€.

A les 10'50 em pose en marxa de nou..... ara toca una forta pujada per l'antic port de Càrcer i després mes pujada cap a l'Ermita de Sta. Anna.... però sense arribar a ella.
La pujada per l'antiga carretera es mes suau del que havia pensat, després si que es mes empinat, a la vora del camí un pebraç enorme.... supose que no es pot menjar jajajajaja

Comence a baixar cap a la Llosa però em desvie per a fer la senda de baixadeta fins el Camí de la Fillola.... comence a sentir trons. Arribe a la carretera, la negror està per darrere de l'Ermita del Puig i Genovés.

La qual cosa descarta anar cap al Genovés i fer la Senda de la Cova Negra. Així que faig un tros de carretera i arribe a la Llosa de Ranes. Continue pel Camí de la Llosa deixant la tronada darrere i arribe a la Granja de la Costera i .... torne a sentir trons però esta vegada per davant.

O siga.... que tinc uns 10 km per a mentalitzar-me de que vaig a banyar-me si o si. Continue cap a Vallés i ja faig el mateix camí que a l'anada. Passe el polígon de Novetlè i els trons cada vegada mes aprop. No ho tenia pensat i no porte cap impermeable.... a "toropasao" podria haver demanat una borsa de fem a la gasolinera de Novetlè perquè als 2 km de haver-la passat comencen a caure gotes.... quan mes prompte m'amague menys em banyaré.

La tinc tota damunt.... no tinc escapatòria jajajajaja

Res... així estem uns 15 minuts jajajajaja

La veritat es que entre les fulles, el casc i la motxilla m'he banyat menys del que em pensava, quan ha parat he continuat. Un poc banyat però per a l'aigua que ha caigut no es res. Continue cap al Camí de la Palla i comence a pujar el Port de l'Olleria.... i una altra vegada els trons... MECAUENLAMAR!!!! Que em torne a banyar.... espere que aguante fins arribar dalt perquè com falta poc ja no pare. Arribe dalt i continuen els trons.... en conter de baixar per la Gaveta baixe per la carretera i comença a ploure quan falta un quilòmetre per arribar a casa. M'he salvat pels pèls.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada