30/9/18

Aielo de Rugat

Ahir volia eixir en la bici però com l'altre dia em vaig pegar un gironet de peu vaig preferir esperar-me a hui. M'havia descarregat una ruta d'internet.... un tal Friky2.... no se qui serà... però segur que es un rallyman jajajaja.... la intenció era pujar al Corral del Coll i baixar cap a la via verda.... just el contrari que vaig fer amb la ruta de Gabi..... i esmorzar a l'Orxa però.... m'ha tocat la loteria.

Com va dir Jack el Destripador... anem per parts. M'alce a les 7'30, estudie el track abans d'eixir mentre faig temps per a que aclarisca un poc mes el dia i em pose en marxa.... no se... com a mínim... curiós.

Vaig cap a l'Ecoparc i per la via de servei cap a Montaverner i Ràfol de Salem on enganxe amb el track, tot i que ja porte 18 km. Continue per un camí cap al Poliesportiu de Castelló de Rugat i agarre un altre camí... amb fletxes cap abaix i jo cap amunt... el mes normal del mon jajajaja però te bona pinta.

Vaig fent del revés uns camins i sendes pels que vaig passar fa poc seguint el track de Gabi però en passar la Casa de Barandano em desvie a l'esquerre i comença una pujada. Per darrere es senten veus de ciclistes però es desvien en una senda mentre jo continue pujant. Al poc comença la baixada, primer mes senzilla, després va complicant-se un poc i es mes divertida.

Amb un final xulíssim per una penya amb molta pendent que estan un home i dos xiquets baixant a peu. li pregunte si eren ells els que venien darrere de mi i em diu que no, que eren tres ciclistes que també han passat per allí.... supose que jo he fet "la variant precipicio" jajajajajaja. Després ve un pontet molt xulo i de nou cap amunt.

Al poc baixe novament i arribe a Aielo de Rugat.... son les 10'10 i de segur que fins l'Orxa em queda mes d'una hora, creia que sería mes ràpit però porte pujant i baixant molt de temps. Així que me'n ix del track i vaig a buscar un bar per esmorzar, només entrar veig açò....

BUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAA M'HA TOCAT LA LOTERIA!!!!!!!

Espectacular el Corder al Forn, estava "supertendre". Quan vaig a pagar pense.... el corder, olives, cacaus, dos refrescos i tallat.... uns 15€.... 8€!!!!!!!!!!!!!!! FLIPE!!!!!!!!!!!! Damunt es pot tancar la bici a una habitació o al pati. Mentre li feia la foto al cartell un home em diu: Hui has vingut soles però la pròxima volta que vingues no serà soles.... Segur!!!!!!!!!!! jajajajaja
Em pose en marxa a les 11'00 pel Camí del Tossal Redó i em desvie per un altre fins arribar a una pista forestal, el Camí de les Revoltes on m'he emportat la desagradable noticia del dia (o bona... veges tu a saber).

La veritat es que feia uns minuts que havia sentit els tirs... i estan molt aprop. Ara com puge??? però si puge per un altre camí em trobaré el mateix o amb mes tirs o els jabalís fugint.... mala barraca.... millor tornar arrere i deixar-ho per a un altre dia. Pegue la volta i veig una senda que va cap abaix... però arriba a un punt on no es ciclable.

Res... cap amunt i desfaig el camí que havia fet cap a Aielo... veig una altra senda amb un indicador Font de Ferri... OSTI!!!! A Bocairent tenim la Font d'En Ferrís... vaig a vorer... molt xulo.

Allí hi havien uns senderistes mirant els mòbils per a pujar.... millor que no aneu hi ha batuda de jabalins.... si ja hem sentit els tirs... jo no puge vosaltres....
Pegue la volta i vaig novament pel Camí del Tossal Redó fins Aielo de Rugat... com no puc pujar per la senda tan xula que he baixat.... vaig a fer la part de la ruta que recorde de Gabi fins que torne a enganxar amb el track per on he vingut. Passe per un Molí Fariner antic.

Continue pujant i arribe a la Font de la Pasta... la ruta de Gabi. Pel camí m'he trobat uns bolets.... seran d'eixos que només pots menjar una vegada en la vida????

Arribe novament a la Casa Barandano, on abans m'havia desviat, ara continue fent el track de Gabi que es el mateix per on he vingut. Torne a passar per la Font Nova. Important per a l'estiu saber on estan les fonts.

Baixe pel camí que havia pujat feia unes hores.... si es pot pujar es que per a baixar no es res de l'altre mon. Arribe al Poliesportiu de Castelló i continue pel mateix camí direcció Ràfol fins arribar a la via de servei que va cap a Montaverner i l'Ecoparc abans d'arribar al poble a les 13'40 i 58 km... si haguera fet la ruta prevista segur que en haguera fet mes. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada