23/6/18

Antella - Clot del Negre

Iniciem la temporada de rutes amb bany. Hui li ha tocat el torn a la ruta que em va passar Pep Rutadura però eixint i acabant en Antella i que ja vaig fer l'any passat. També he provat la bici del meu germà per si la gaste per anar a Dénia.
Anit vaig treballar i m'he despertat a les 10'00, a les 11'00 començava a pedalejar des d'Antella.

Pel costat de la Sèquia Reial del Xúquer. Al poc passe a l'altre costat i vaig entre la Sèquia i el Riu Xúquer. Em desvie pel Camí de l'Horta de Dalt fins arribar a Gavarda.

Continue pel costat de la Sèquia fins a creuar l'autovia per baix del pont de Benito i arribar al Pont del Rei.

Desfaig un tros de camí i continue per la vora del riu fins arribar a l'Ermita del Roser. Segons un panell fins el rellotge va arribar l'aigua durant la Pantanada de Tous.

Continue cap a Alcantera del Xúquer i creu el Riu Sellent i travesse el Poliesportiu.

Agarre el Camí de Sellent fins creuar la Sèquia Escalona i vaig pel costat d'ella. La creue i agarre la Sèquia de Carcaixent anant pel seu costat fins arribar al Clot del Negre. Es la primera vegada que veig gent allí. Incloent a Edu i la seua quadrilla de Xàtiva.

Després del primer bany de la temporada, vaig a fer-me la foto a L'Arcadeta de Xellà de la Sèquia Escalona.

Continue pel costat de la Sèquia de Carcaixent fins arribar de nou a la Sèquia Escalona i arribar a l'Assut de Carcaixent. Espectacular el so de l'aigua.

Continue per camins fins arribar a Sumacàrcer i anar a esmorzar-dinar, son les 13'00 hores.

Després de dinar vaig a l'Assut de Sumacàrcer.

I baixe a l'Area Recreativa de l'Esgoletja. Tal volta valga la pena no parar a menjar al poble i vindre ací a pegar un altre bany.... per a la pròxima.

Continue per la vora del Riu Xúquer fins arribar a l'Assut de Carcaixent.... però per l'altre costat.

Continue pel Camí de Dalt fins arribar a Antella.

On he tornat a banyar-me després de fer-me una cervesa ben fresca. Ací he arribat abans de les 15'00 hores.

El que vol dir que es assumible el no menjar a Sumacàrcer i banyar-se a l'Area Recreativa i després de banyar-se ací dinar. La bici del meu germà bé però la roda de davant no sella el líquid i he anat parant varies vegades per a omplir-la.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada