21/2/18

Una rulaeta

Hui he eixit a pegar una volteta amb la bici, feia 15 dies que no l'agarrava.... PUTO CONSTIPAT!!!!! El vaig agarrar a principis de desembre i encara no l'he soltat. No se quants litres de mocs pot generar una persona.
Una vegada he deixat a les xiquetes a escola, vaig i em canvie. Son les 9'30 quan comence a pedalejar, tampoc vull fer-ho massa llarg.
Puge per La Gaveta cap al Port i em desvie per la Senda del Portalet.

Baixe cap al túnel de Canals fins arribar a l'antic port. Remunte un poc i baixe per la Senda del Port. Empalme amb el Barranc dels Cinc Germans i quan arribe al Camí de la Palla.... cap a casa. Toca pujar el Port de l'Olleria. Una vegada estic dalt puge un poc per la pista de la creueta fins agarrar la Senda de la Llosa... i cap abaix per La Gaveta. Baixe per la Senda de la "xicane" que no havia pogut baixar mai..... en esta bici es una altra cosa yihaaaaaaaaaaaa!!!! continue fins arribar al poble a les 11'45 i.... 21 km jajajajaja
Volta curta però disfrutona. Dutxa i a dinar per anar a currar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada