11/4/17

Valderrobres-Morella-Cantavieja-Rubielos de Mora

Diumenge es despertem sense presa ni posar-se despertador ni res. El trajecte de tornada es mes curt i val la pena eixir descansat. Passades les 9'00 eixim de l'hotel i ens fem la foto davant del pont d'entrada al poble amb el castell al fons.

Pugem a fer-se unes fotos, no obrin fins les 10'30.... ja tenim excusa per tornar.

Eixim a les 9'35 del poble sense repostar perquè encara tinc mes de mig dipòsit i ens dirigim cap a Fontdespatla un altre poble turolenc amb el nom en català igual que Valderroures o el següent poble al que arribem Montrroig. Continuem avant i arribem a Morella, primera parada prevista per esmorzar.

Continuem cap a Forcall, la Mata de Morella i tornem a entrar a la província de Terol per arribar a Mirambel. Segona parada.

Reprenem la marxa i de seguida veiem el següent poble en el que tenim parada Cantavieja. Amb un poc de zoom.

Anem a l'Oficina de Turisme i anem a vorer un Museu de les Guerres Carlistes i peguem una passejada.

Son les 13'00 hores, creia que dinaríem ací però encara es prompte, així que continuem la marxa, pugem cap al Mirador de Tarayuela, ara Cantavieja es veu allà baix.

Espectaculars vistes.

Continuem cap a Mosqueruela on parem a fer un repostatge. Seguim cap a Linares de Mora, Nogueruelas i Rubielos de Mora on parem per a pegar una passejada....

.... i dinar...

Després de dinar tranquil·lament continuem cap a Venta del Aire, Manzanera.... espectacular carretera cap a Torrijas, Arcos de Salinas, Aras de los Olmos, Titaguas i Chelva on fem una altra parada. Descansem un poc i reposte, encara em quedava però així ara ja el que ens queda fins a casa ho fem de tiró.
Continuem cap a Losa del Obispo i Lliria on agarrem l'autovia per anar directe a casa. Arribant a les 7'05 i 965 quilòmetres totals en dos dies.

En el cas de hui hem fet 414 km. La ruta que hem fet hui.

Fantàstic cap de setmana..... deuríem de fer mes voltes estes escapadetes jajajajaja. Ací el total de les fotos. https://www.facebook.com/rafel.vidaltipotane/media_set?set=a.10154988301881138.1073741889.560231137&type=3&pnref=story