11/11/16

Gran Premi Xest'16. Divendres

Anit vaig treballar i un poc abans de les 7'00 ja estava dormint però abans de les 9'00 m'he despertat. He dormit poc com ve sent costum.... treballar de nit em mata.
Així que després de pegar-me una dutxa per a despertar-me bé, he agarrat la moto i he anat cap a Xest. Però abans pare a Alfarp per esmorzar.
Entrepà de carn de cavall.... no està gens malament.

Continue cap a Montroi, Turis i arribe al Circuit Ricardo Tormo. No se molt bé quina hora es. Només entrar em trobe amb el meu germà i després de pegar una volta veient les parades anem a la grada.

Comencen els entrenaments de Moto3 i després els de MotoGP. Tenim una pantalla gegant relativament prop.

Després dels entrenaments anem cap al poble. Mentre arriba el meu germà al bar, agarre taula i em demane el dinar.

Comença la gent a fer el burro.... per a ser divendres pareix que hi ha prou de gent. A les 18'00 hores comence a notar la cançament per la falta d'hores de dormir, així que decidisc tornar cap a casa. Demà serà un altre dia. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada