27/11/16

Eixideta banyadeta

Hui es el típic dia que et quedes en casa perquè va a ploure...... i després no plou!!!!!!
Així que pose l'impermeable a la motxilla i a pedalejar. Anit vam estar de sopar al motoclub i em vaig gitar molt tard, per això hui he eixit tard. Una volteta curta per a disfrutar un poc i a casa.
Puge per La Gaveta i vaig cap al Port, primer havia pensat en fer una volta un poc mes llarga com es la Quintana, però es posarà a ploure i em banyaré molt, així que decidisc canviar de ruta. Vaig cap a la Senda del Portalet. De seguida comença a ploure i pare per a posar-me l'impermeable.

Arribe a l'encreuament, han posat les senyals noves.... cap a la Gloria o cap al Paradís???? Per ací fa un lleuger xiribiri així que millor no allunyar-se molt no siga que caiga el  diluvi universal i em pille lluny. 

L'altre dia vaig canviar les pastilles del fre de darrere i no em frenava gens a Benidorm i no vaig disfrutar ben bé les baixades. Hui pareix que va millor però no em fie massa. El terreny banyat tampoc ajuda molt. Pareix que ve cap ací. 

Com es el BTT un dia que plou??? Una imatge val mes que mil paraules.

Els frens han funcionat molt bé tot i que els escalons de penyes he parat i els he baixat a peu, no era qüestió d'arriscar tontament. Es sentien tambors a Canals quan pujava però ara que estic baix ja no. Continue pel Camí la Palla i quan arribe a l'autovia torne per la Senda del Port. He vist una altra senda i l'he seguida. Per a pujar pareix que siga millor perquè no te tanta pendent però per a baixar pareix millor l'altra... la provaré un dia de baixada. Arribe a l'antiga carretera del port, ja no fa res així que em lleve l'impermeable i continue pujant el port. També han posat una senyal nova.

Una vegada dalt del port baixe per La Gaveta i a casa. Poc mes de 20 km però ha sigut divertit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada