9/10/16

Una de rallyman

Hui volia eixir amb la bici, les prediccions eren de molta pluja..... no m'alce prompte per si plou i encara que ploga vaig a pegar una volta i m'engorrine.... vaig pensar anit abans de gitar-me.
Hui m'he alçat tard, sense posar el despertador. He eixit passades les 9'30 i no havia caigut ni gota. El cel estava molt negre. Vaig a pegar una volta a l'embassament de Bellús així no estic lluny i en cas de que ploga molt.... sempre estic prop de casa.
Baixe per la via de servei cap a Montaverner, quan creue el Riu Missena em desvie cap al Pla de Missena. Vaig llegir una vegada que era una alqueria islàmica.... però allí no hi ha res que parega islàmic, es prou "modern".
Vaig entre dos barrancs, el de Missena i el de Rafalgani, que es el que creue. Si estiguera ple l'embassament no es podria ja que al GPS em marca que es zona inundable. Continue per l'antic Camí de València, tallat per l'embassament si vas cap abaix. Però jo vaig cap amunt, creue per primera vegada la via del tren, fa poc que ha passat perquè l'he sentit. Passe prop de l'Estació de la Pobla que està en runes. Després passe pel Mas d'Elies i arribe a la carretera.
Com han fet un tram de carretera nova, hi ha una via de servei i l'antiga carretera per on es pot passar sense el perill dels cotxes. Continue pel Camí de la Pobla del Duc, em desvie pel Barranc de Torrella cap a Benigànim. Pegue un mos i un glop a una font del poble..... com tenia que ploure tant.... no he agarrat ni aigua.
Continue pel Camí de Xàtiva i després el de Bellús. Passe per les comportes i per una senda que hi havia vora la carretera ara han fet un camí ample.... ha perdut la gràcia... Continue pel Camí de l'Olleria cap a El Salido. Arribant al Corral de Vidal per la forta pujada em passen tres rallymans i a la primera pedra de la senda..... els quatre parats!!!!!! Bé.... ja que estic parat.... els deixe uns 20 segons i així no tinc que baixar tan espaiet. Reprenc la marxa i uns metres abans d'acabar la senda els torne a agarrar.... crec que ells baixant anaven mes espaiet que jo pujant. Per a que no em molestaren mes em desvie cap a la Font de la Ponta i vaig per dins del barranc. després d'anar cap al Barranc de l'Alegre continue cap a Caputxins i arribe al poble amb 41 km...... i ni rastre de l'aigua brutal que tenia que caure.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada