2/10/16

IV Ruta Adventure Motoclub Nicogass

Ahir es va disputar la 4ª edició de la Ruta Adventure Nicogass. Les altres altres tres no vaig poder participar per diferents motius.... bàsicament perquè no tenia la moto. Aquest any si.
A les 5'30 sona el despertador. Ho tenia tot preparat, menys traure el cotxe per a traure la moto i tornar a clavar el cotxe. Vaig a la gasolinera i pose els parcials a cero.

Arribe tard al poble, ja ha començat a eixir la gent. De seguida ix jo amb Rialles i David. Vaig darrere d'ells fins arribar a Villena.... hi ha una boira molt tancada i no veig un pijo. Vaig amb una ma al manillar i l'altra netejant continuament la visera.
Arribe a Iecla i agarre als que han eixit davant de mi. Els passe però de seguida pare a Fuente del Pino per a fer-me un cafè amb llet i una ensaïmada. Son les 7'20 i fins a l'esmorzar queda molt de temps. Continue la marxa, conec este tram per haver-lo fet l'altre dia i ràpidament passe Hellín.
Tenia pensat parar a Elche de la Sierra a repostar però estan els que he adelantat abans del café així que continue sense parar. Passe per l'Embassament de Fuensanta (crec), volia parar però m'agarren unes motos i no pare per evitar un susto. Continue fins arribar a Yeste. Allí estan Dami, Quelo, Borja, Toni, Pere i el Ventero i ja m'agarre a anar amb ells. De sobte em done conter que a la maleta li falta la tapa.

No m'he donat conter quan se'n ha volat. Continuem per una carretera estreta, pel costat d'un riu i amb un paisatge molt bonic però hi ha molta grava i tens que anar pendent de mirar els montons de terra i no el paisatge. Fa un poc de frescor per allí, es fa una mica llarg fins arribar a l'esmorzar per la tensió en la que anem.

L'esmorzar prou be.

El lloc es bonic, en estiu deu d'estar molt bé.

Fem una pujada cap a pontones molt bonica i divertida i després una baixada espectacular. Parem per a fer-se unes fotos.

 Es creuen uns cervatells per la serra. Arribem a Hornos, província de Jaén. Te bona pinta.

Ací hi ha un altre control de pas. Continuem sense parar. Continuem cap a Orcera, ara ve una altra carretera amb bots i grava.... i a un encreuament.... grava que m'he menjat completament i he estat apunt d'anar a terra.... m'imagine que l'ABS de la moto haurà fet la seua feina, però també he tingut la sang freda de soltar frens i alçar la moto fins que he pogut tornar a frenar i parar. Un bon susto.
Continuem cap a Segura de la Sierra, Siles i Riopar on tenim el dinar.
Arribem a les 13'30. Tenim temps de sobra.... anem a repostar i jo aprofite per a canviar-me i posar-me fresc amb bermudes i espardenyes i es fem una cervesa tranquil·lament.
Després d'esperar un poc als endureros entrem a dinar.


De primer una amanida.... per a cada persona.

Després un poc de carn, postre i cafè.

Reprenem la marxa però hem estat 3'15 hores parats. Es cert que hem estat esperant als que faltaven però es molt de temps. Continuem cap a Ayna, també te pinta de ser bonic. Una foto en record d'una pel·lícula que es va gravar al poble.

Bonic mirador.

Per darrere venen els altres.

Continuem la marxa, ara vaig jo davant. Anem cap a Hellín, Fuente Alamo i Montealegre on hi ha un altre control de pas. decidisc anar jo davant perquè no vull arribar tard al poble. Per ací també vaig passar l'altre dia i conec la zona fins arribar a Caudete. Continue cap a Villena on m'enganye a un carrer i perd un poc de temps. Continue cap a Biar i Onil. Ja comença a fer-se fosc. Arribe al Camping on hi ha un altre control i finalment al poble on arribe a les 20'20.
Sense baixar de la moto continue i arribe a casa a les 20'50 amb 698 km. Des de Riopar fins casa 291'7 km quan ha entrat la reserva.
El mapa de la ruta.

Una dutxa i novament cap a Bocairent per al soparot que ens tenia preparat el Xam. Excel·lent dia, bona ruta, bona companyia, bon oratge, bons menjars, cap incident..... que mes es pot demanar???

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada