25/9/16

Per casa

Hui he tornat a eixir amb la bici, tot i que un poc mes tard del que tenia previst.... estic fent-me vell. També he agarrat la Gopro per provar amb els casc.
Vaig cap a La Gaveta i puge al port per a fer la baixada de la llosa. Està agradant-me està baixada, en els últims dies l'he fet un parell de vegades amb els tobogans finals.
Torne a pujar cap al Port i després continue pujant cap a la creueta. Estic avançant a unes persones i un home que baixa diu que hi ha un avituallament a la creu d'una carrera.
Arribe dalt suant la gota gorda. Una xica de l'avituallament em dona aigua i uns dàtils. Una imatge val mes que mil paraules.

Ensenyeu-se organitzadors de carreres.... AIXÒ ES UN AVITUALLAMENT!!!!! JAJAJAJAJAJAJA
Ja que estic ací baixe per la trialera dels caçadors. Anava baixant molt bé, incús he baixat un tram que les altre vegades no el baixava.... però.... aprofitant que m'he creuat amb una persona pare per a descansar un poc els braços. Continue baixant fins arribar al camí i per Caputxins cap a casa. No he fet molts quilòmetres però si de qualitat. Dutxa i a vorer les carreres. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada