29/5/16

Chera - La Portera

Hui tocava ruta amb la moto, un poc mes d'un diposit per anar acostumant un poc el cul al seient. Un poc abans de les 6'00 sona el despertador.... "a quien madruga Dios le ayuda". La realitat es que també volia estar prompte a casa i sols queda eixe remei.
Una vegada diposit ple em dispose per a començar la ruta, son les 6'25. Vaig per l'autovia fins l'Alcudia i allí cap a Montroi per la CV-50 fins Xest. Allí em desvie cap a Pedralba, Bugarra i un poc abans de Villar del Arzobispo em torne a desviar cap a Chulilla.

Puge el portet i cap a Sot de Chera.

Estan a obres a la carretera i per arribar al poble han tingut que condicionar un accés.

Està molt empinat i estret, de fet hi ha un autobús aparcat allí.... menut faenon baixar i pujar maletes jajajajajaja. Continue cap a Chera..... crec que l'unica carretera del mon sense linea divisòria entre els carrils que m'agrada es esta.

Els paisatges son espectaculars, primer està el Pantà del Buseo i després de passar el Riu Reatillo ve un tram absolutament espectacular.... però com estic acostant-me cap a uns núvols molt negres no pare a fer cap foto. Un poc abans d'arribar a Requena comença a ploure.... es veia vindre.
Menys mal que no ha sigut molt, una vegada fora de Requena la carretera torna a estar seca fins arribar a La Portera i anar a esmorzar, son les 9'20.

Espectacular l'esmorzar moter. He anat tres vegades i ninguna he pogut menjar-ho tot.... i això que ma mare em va ensenyar que tot el que hem posen al plat meu tinc que menjar.
Continue cap a Cofrents, tornen a caure unes gotes però al Port de la Xirrixana torna a estar sec.

Continue fins Aiora on pare per a reposar i arribe a Almansa.

Una altra vegada autovia fins arribar a casa, son les 12'05 i quasi 327 quilòmetres. PERFECTE!!!!
El mapa de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada