7/5/16

Cannondale Demo. Bad Habit 1

L'altre dia vaig vorer pel facebook que feien un Demo de Cannondale i cap allí que he anat.

Tenien exposats els models de les bicis de 2017.... però eixes no es podien provar fins el Test the Best de Madrit.

Menuts pepinacos.
 

La que jo volia provar era la Jeckyll, però eixa no la tenen, van rodant els models per a que no siguen sempre els mateixos. La que he provat ha sigut la Bad Habit 1.... amb roda de 27'5 Plus.... 3.500 €. Tampoc  es ninguna barbaritat.

El que si que es una barbaritat son les rodes.

Mentre estic per allí em veu Paco que estava de feina.... vaja sorpresa. En principi no es veu una bici molt pesada. El tacte dels frens m'ha encantat. Pel problema que tinc a la ma dreta en la meua bici em costa frenar amb un dit.... en esta sense problemes. Una altra cosa que no m'agrada es que només te un plat. El xic ha estat explicant-me funcionament i que es present i futur. Menys problemes mecànics, cap eixida de cadena, cap rotura..... no se.... continuen agradant-me els tres plats.
A les 18'00 comencem a pedalejar. Som un grup d'unes 10 persones provant les bicis mes tres guies. Han eixit tots escopetats i de seguida he notat el volum de les rodes. Traccionen molt be, no patina gens la roda en les pujades amb terra, però clar.... mes tracció = mes agarre = costa mes de moure.
Primer uns trams d'asfalt, després senda i una baixadeta suau. Després ve una forta pujada, he aguantat tot el que he pogut pedalejant però ha arribat un moment que ja no podia mes, ja anaven dos empentant la bici. De seguida comença la baixada bona jejejeje
Una bona trialera amb pedres i reguers, una suau pujadeta i una baixada amb un fort tobogan. Es reagrupem i comencem a baixar de nou, encara quedava el millor de la baixada.... dos escalonacos dels bons.... gent baixant-los a peu. Però com jo en lloc d'una bici portava un Hummer he baixat sense problemes.... escalonacos???? on????
Al poc arribem al poble i ens dirigim al lloc d'eixida. Com a experiència està molt be però no em convenç. Per a comprar esta bici has de tindre un bon garatge per a guardar les altres bici que tingues perquè soles esta no pot ser. Les baixades son divertides i mes segures però penalitza molt a les pujades. Si en 17 km ja es nota.... quasi res una ruta de 50 km pujant al Montcabrer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada