30/10/15

Una altra rodaoreta

Hui he tornat a eixir amb la bici. L'altre dia vaig eixir a córrer i em vaig tornar a fer mal a la cama, vaig anar al fisio i em va dir que tinc la cama mes curta. En menys d'un mes m'ha passat dos vegades. Així que quan mes vaig a córrer pitjor. Hauré de fer-me unes plantilles.
Vaig estar uns dies sense fer res tal i com em va dir, i hui, a rodar un poc tranquil i vorer com reacciona la cama. Pareix que a la bici no tinc tant de problema.
Vaig pel Camí de l'Alegre cap al Salido i Bellús. Continue pel Camí Vell de Guadassequies. Continue cap a Sempere, Benissuera i Alfarrasí pel Camí del Cid. En realitat vaig per "dins" de l'embassament, a la dreta de mi estan les marques de la Confederació Hidrogràfica del Xuquer.

Continue pel Camí de l'Olleria fins arribar al poble. 25 km justets.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada