10/10/15

36 Volta a Peu Carcaixent

Diumenge vaig anar a Carcaixent a córrer. Es la quarta carrera que faig després de l'accident. La tercera va ser un autèntic desastre perquè vaig tindre que abandonar als 2 km de l'eixida per una contractura.
Hui he arribat prompte a Carcaixent per arreplegar el dorsal, el preu de la iscripció.... 2 kg d'arrós. Carrera gratuïta (segons tinc entès es l'única), però fan una recollida solidaria de menjar. Al lloc d'eixida el Gran Vicent Esteve, fa mes ell per les curses populars que les administracions. 

Després d'arreplegar el dorsal vaig a deixar el cotxe prop de les dutxes, estic una bona estona estirant i comence a escalfar. Em fa un poc de mal el cul i el coll per la caiguda d'ahir.... espere que no m'afecte negativament.
Comença la carrera, jo dels últims i a la meua marxeta.

Durant el primer quilòmetre era molt difícil anar adelantant a la gent. Jo al meu ritme i sense mirar a la gent que anava mes ràpida. El segon km ja l'he fet a un ritme normal 5'20, el tercer a 5'14 i el quart i el quint a 5'10. Vaig tranquilet però avançant a gent. Arribem a l'avituallament i al meu cap sona el dispar d'eixida. Encara em fa un poc de mal el coll però al cul ja no note mal i enxufe la velocitat de creuer.... 4'57 el km 6, 4'34 el km 7, 4'26 el km 8, 4'30 el km 9 i ...... 4'13!!!!!! el km 10.

He arribat mort, ja estava notant que es feia llarga, de fet encara no havia corregut 10 km cap dia, ni tan sols entrenant. Però m'ha eixit bona carrera.
Encara estic molt lluny dels temps que feia abans de l'accident però després del fiasco de Tous, estic molt content. Tampoc m'ha molestat ni la contractura ni el peu que encara no el menege be.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada