28/6/15

VII Cursa Platja de Bellreguard.

L'any passat, el dia 18 de juny de 2014, el trauma em va dir que ja podia apoiar el peu i començar a caminar. Ahir 27 de juny de 2015, pocs dies després de complir-se l'any faig la primera carrera a peu.
L'ultima carrera la vaig fer a Bocairent l'octubre del 2013, i no em va eixir massa be per culpa del giró de peu. Ara després de l'accident i les operacions era evident que no anava a ser millor.

Arribem a la Platja de Bellreguard a les 19'00 hores, fa calor.... mooooooolta calor 39ºC. La carrera es a les 20'00 però no crec que baixe molt la temperatura. Primer vaig a arreplegar el dorsal i vaig al cotxe a pel pulsòmetre, no he agarrat l'aigua fresca per al escalfament, ja comencem mal. Comence a estirar i després 10 minuts de caminar pel passeig. Comence a trotar molt suaument, el principal problema que tinc al córrer, tot i que encara no menege totalment el peu, es al genoll. Em fa mal sobretot costera avall, ací a la platja es pla. Per tant si escalfe be, no patiré.

A les 20'00 hores, supose que passades pels xiulits de la gent, comença la carrera. M'he posat l'ultim de tots per a no ofuscar-me i agarrar les coses amb tranquil·litat. Primer fem un pas pel passeig marítim.

Tot i anar molt espaiet vaig continuament avançant gent, vaig mossegant-me les llengües de les espardenyes per a no apretar mes del conter. Tornem a passar per línia de meta, ja portem mes de dos quilòmetres i encara no he vist cap punt quilomètric.

Fins que no arribe al punt quilomètric 4 no veig cap indicador, vaig per dalt de 5'40. Fa molta calor i només hi ha un punt d'avituallament, vaig pegant glops curts per a allargar la botella i arribe al KM 5 fent-lo a 5'09. Aprete un poc mes i faig el km 6 a 5'00. Tornem a passar pel passeig i decidisc apretar a tope ja que el genoll no em fa mal i el km 7 el faig a 4'45.

Massa rapit i els últims metres es fan un poc llargs. Arribe a meta molt cansat i amb un poc de dolor al genoll, he apretat massa. Només he fet un quilòmetre per baix de 5, quan en condicions normals els hauria fet tots menys el primer.

Tampoc era hui l'objectiu fer temps, tan sols amb no patir mal de genoll m'hauria conformat. A la classificació he fet el 373 de 703 que han acabat la prova, supose que per la forta calor hi haurà gent que no l'haurà acabada. Al final he fet un temps de 41'10 a un ritme de 5'21, molt lluny del que estava acostumat. Esperem que la cosa vaja millorant, ja ha passat molt de temps des de l'accident i està fent-se massa llarg recuperar tot el moviment al peu i genoll.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada