14/6/15

Una curteta

Hui volta curta amb la bici. No tenia molt clar cap on anar ja que volia estar prompte a casa per vorer les motos. He eixit a les 8'05 i vaig cap a La Gaveta per anar cap al Port. Estava pensant en anar cap a la Quintana però tampoc ho tenia molt clar. 
Només arribar baix del port em creue amb 4 bikers..... Benito i Tono de Xàtiva amb dos mes. Anaven a baixar la Trialera de les Gasolineres, i sense pensar-ho he pegat mitja volta i he anat amb ells.
El Port m'ha costat pujar-lo, però per fi he pogut pujar-lo. Es nota que porte pocs quilòmetres tot i que anaven esperant-me. Sense parar comencem la pujada cap a la Creueta, i això ja ha sigut massa. A meitat pujada he tingut que posar peu a terra, m'ha faltat un poc tot i els ànims de Benito que venia darrera animant-me.
Una vegada dalt m'he acomiadat dels companys, encara no estic preparat per a baixar per eixa trialera,  així que baixe per la pista i cap a casa. Hui poca distancia, un altre dia mes.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada