29/6/15

Senda la sequia

Este matí he tornat a eixir amb la bici per aprofitar que esta setmana treballe de nit, i poder dormir un poc per la vesprada.
Baixe cap a Montaverner pel carril bici i pel Camí Reial de Gandia fins creuar el riu i començar a pujar, primer cap a Albaida i després Atzeneta. Abans d'arribar em desvie per la senda que vaig descobrir fa unes setmanes. Una vegada a la rodona vaig per la senda dels molins i pare davant d'un alcavó.

Continue per la Senda de la sèquia, per ací no havia passat mai i arribe baix del pont de l'autovia, on hi ha un altre alcavó.

Es pot entrar però ho deixarem per a un altre dia.

Continue per la senda de costum, on hi havien unes excavacions de la República.

Continue pujant per la pista fins arribar a la Font del Patge, aprofite per esmorzar. Per desgràcia no hi ha aigua a la font, pareix que algú ha trencat el grifo.

Ja està fent calor, continue un poc mes per la pista fins arribar a l'inici de la Senda dels Enginyers on ja em desvie per ella fins arribar al cementeri d'Ontinyent. Després baixe al poble i vaig a la tenda per encomanar una roda nova, canviar frens...... que ja fa falta.
Per a eixir del poble vaig pel Camí dels Batans fins l'autovia i per la via de servei fins Aielo. Continue per la via de servei fins el camí de la Colada de la Foia de Candel fins arribar al poble quasi a les 13'00 hores amb mes de 50 km.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada