13/1/13

Quintana

Hui ruteta amb bici. A les 8'00 he anat al parc per vorer la gent del poble on anava i no hi havia ningú, així que he anat soles. La veritat es que també m'ha vingut be perquè dimecres vaig anar a donar sang i tot i que divendres vaig eixir a córrer i vaig tardar 1 minut 27 segons menys que l'altra vegada, hui si que m'he notat cansat.

Així que a la marxeta he anat  a pegar la volta fins que he arribat baix dels tobogans que hi han abans de la font quintana. Allí he trobat açò... hi ha que ser GORRINS!!!! Es veu que hi ha gent que pensa que els serveis de neteja passen per les sendes per a netejar-les. El GORRINO este deu haver pensat.... "vaig a deixar la càmera penjada a l'arbre per a que vegen tots que GORRINO que soc".
Després es queixem que no ens deixen anar per sendes i veient estes coses no es d'extranyar. M'imagine que duria una altra càmera a la motxilla, aleshores... perquè no ha posat esta al mateix lloc que duia l'altra??????

Com no costa res... excepte per a alguns... l'he posada a la motxilla i en arribar a la Font de la Cova Negra l'he tirat al contenidor del fem

A partir d'este moment m'he notat superlleuger, es que la càmera punxada pesava molt.

Reprenc la marxa per la Cova Negra fins Bellús i pel Mas del Salido cap a casa amb un poc mes de 33 km. El que mes m'ha cridat l'atenció.... apart del GORRINO... es que m'he trobat mooooolta gent amb bici.... pel port, per Bixquert, per la Quintana, per la Serra Grossa, per la Cova Negra, Bellús i El Salido.

El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada