25/1/13

Dia sense vent.... yujuuuuuuuu

Per fi... ja era hora que deixara de fer vent.... lamarequelaparit!!!!!

Hui quan m'he alçat he vist que no feia vent i he aprofitat per a eixir a córrer una mica, entre unes coses i altres... feia 10 dies que no eixia a córrer. Desgraciadament no sabia que no feria vent, d'haber-ho sabut haguera matinat una mica i hauria eixit amb la bici. Bé.... fins que el dia no tinga 30 hores no em dona temps per a tot el que vull fer però tampoc em puc queixar.... massa jejejeje.

He fet la mateixa volta dels altres dies... 7 km amb pla, costera amunt, avall, terra, asfalt.... un poc de tot. He tardat 45 segons menys que l'última vegada. Encara no puc apretar el ritme, el "trauma" vol que em facen una ressonància magnètica. Mentrestant vaig fent el exercicis que em va dir amb alguna eixideta a córrer.

2 comentaris: