20/1/13

Otos - Carricola

Este matí ha costat una mica alçar-se però a les 8'00 he anat al parc a vorer la gent del poble on anava. Només ha vingut Miquel i hem anat a fer la ruta d'Otos.
Hui, igual que el dijous feia molt de vent. Una vegada hem eixit del poble, pel Camí dels Horts arribem al carril bici fins Montaverner i pel Camí Reial de Gandia fins el Refugi de Missena. Ens desviem per a creuar el riu i començar la pujada fins Otos.

Continuem pujant pel Barranc de La Mata fins el dipòsit. Continuem pel camí fins el Mirador del Castell.

Una vegada ací, fem un canvi de plans. En conter de continuar pujant fins la pista de la Font freda i baixar a Atzeneta a esmorzar, baixem per la Senda de les Escultures fins Carrícola i esmorzar allí per vorer que tal es el lloc.
Anem parant per vorer les escultures i demés construccions, com aquesta que es la Torre de Babel amb el castell al fons.

Una vegada a Carrícola anem al bar a esmorzar, es fàcil de trobar.... només en hi ha un i està a la plaça enfront de "l'Ajuntament-farmàcia-fruiteria". Hem arribat just a temps perquè de seguida el bar que es xicotet s'ha omplit de gent que està fent un curset. Tinc per costum fer una foto de l'entrepà, a este, li hauria de haver fet dos fotos, era enorme.;)

La veritat es que el bar ha sigut tot un encert.... bon entrepà (de tamany i de gust), servici ràpid, plats de cacaus i olives ben gran i bon preu 5€.

Mira que m'agrada aquest cartell, està fet amb molt de enginy.

Ara anem cap a Atzeneta per la carretera, hi ha un camí però per ací es mes curt. Baixem cap a l'Estació de Tren i pel Circuit de motos continuem baixant fins creuar el Riu Albaida i pel Camí d'Aielo fins Montaverner per a pujar novament cap al Camí de les Hortes fins el poble. Hem arribat poc mes de les 12'00, ben prompte, no està mal tenint en conter els 45 km i el fort vent.