9/4/12

Vacances de Pasqua. Divendres de Pasió

El divendres vam eixir ben matí, en concret a les 6'20 del matí, per a dirigir-nos cap a Aínsa, a la Comarca del Sobrarbe, als pirineus aragonesos.

Quan vam eixir no plovia però per l'Ametlla va començar a caure una tromba d'aigua impressionant, anava per l'autopista a 80 km/h, els "limpia" a tope i no veia res. Així que a una àrea de servei vam parar ja que hi havia molta aigua a la carretera i el cotxe feia acuaplaning. De pas vam aprofitar per a llevar-los el pijama als xiquets i fer-nos un cafenet nosaltres i ells un got de llet.

Al poc de temps ja casi que no plovia i vam continuar, vam anar alternant el sol i parant a esmorzar amb algun altre xaparronet fins passar Monzón, on vam deixar l'autovia per anar per una nacional amb solet fins el poble d'Aínsa i a continuació a Banastón, on vam arribar a les 13'30 hores on teníem l'allotjament. Una xicoteta aldea a poc mes de 2km.

Esta es la planta baixa comuna per a tots els apartahotels.

Després de descarregar vam anar a Ainsa per dinar i només aparcar va començar a ploure fortament de nou, amb uns trons que feien por i tot. Vam tindre sort perquè de seguida vam trobar lloc per a dinar. Els xiquets i la dona es van demanar pizza i plat combinats i jo menú. De primer uns fesols amb xoriç.....

De luxe... i de segon un xurrasco...

En eixe moment van arribar Migue i Marcos que ja duien un dia al poble i ja havien fet una ruta. També va arribar al poble Paco, un altre amic d'ells i després de coordinar la ruta del dissabte ens vam anar per a descansar.

Poc després vaig eixir per comprar alguna cosa per a berenar els xiquets i tindre també per a sopar. Moment que vaig aprofitar per fer alguna que altra foto dels fenomenals paisatges.

Lloc d'eixida d'unes cuantes rutes.