5/8/11

XVI Volta a peu Castelló de Rugat

Hui s'ha disputat la segona prova del Circuit de Carreres de la Vall d'Albaida a la localitat de Castelló de Rugat.

Com tots els altres anys em toca agafar el cotxe per anar des d'on el tinc aparcat fins a la piscina on estan les dutxes, esta volta he anat directament allí per aparcar i així no tacar de suor el seient.

També han canviat el lloc d'eixida i meta per la qual cosa ho tenia mes prop. Feia molta calor, al cotxe marcava 34 ºC.

M'he ajuntat amb el meu cosí Robert i amb Toni a la línia d'eixida, encara que prompte els he perdut. Com sempre ixc a la marxeta i poc a poc vaig incrementant el ritme. A l'igual que a Montaverner, ací tampoc es veien els punts km per la qual cosa vas perdut i no saps quin ritme dus.

Al poc d'eixir, duríem 1'5 km aproximadament, es trobem amb l'avituallament, jo no agarre aigua perquè dúiem poc de temps corrent i continue incrementant el ritme poc a poc. La primera volta del circuit discorre pel mateix lloc que els altres anys, tan sols han canviat la línia d'eixida i meta. Quan arribem a l'avituallament, que seria aproximadament el km 5, dic aproximadament perquè com no estaven marcats anàvem perduts, ens trobem amb la desagradable sorpresa de que no hi ha aigua, es mes... fins i tot les taules ja estaven desmuntades... i des d'ahí fins meta sense pegar ni un glop d'aigua... GRAN ERROR D'ORGANITZACIÓ. En meta estàvem molta gent comentant el mateix que m'havia passat a mi... que no havien agarrat aigua en la primera volta i en la segona ja no en hi havia gens.

Si fan la carrera un 5 d'agost es suposa que ha de fer calor i la gent tindrà necessitat de beure, per la qual cosa a les previsions haurien de tindre molta aigua i encara que en faltara no pot ser que en la segona volta no en tingues gens. Si en tens poca.... guarda-la per a la segona volta!!!!!.

En fi... fan la carrera divendres, acabes de treballar i cap allí... no tenen aigua i no marquen els km... massa errors per a una prova que celebra la 16ª edició.

Al final he fet un temps de 36'02 a un ritme de 4'53 i entrant a meta el 353 de la general i el 172 de la meua categoria... he millorat respecte de l'anterior carrera. El dia 19 a La Pobla a seguir millorant.;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada