6/1/11

Tancat per lesió 2

Bé... si vaig acabar l'any amb lesió.... he començat l'any nou amb una altra lesió.

Després d'estar quasi un mes sense anar a córrer per la lesió que em vaig fer al dit del peu, dimarts vaig anar a córrer. No vaig voler fer series per estar quasi un mes sense córrer i me'n vaig anar amb unes quantes persones a córrer per fora, el ritme va ser molt suau i ja arribant al Poli, vaig pegar un giró de peu i vaig caure a terra. Em feia molt de mal, aixina que vaig arribar al Poli caminant, em vaig pegar una dutxa i a casa posant-me gel.

A l'endemà tenia que eixir amb la bici, però com em feia tan de mal vaig cridar als altres que no podia, ja que havia quedat amb Borja que venia des d'Elda i amb Ramon per anar cap a Xàtiva. A les 8 del matí vaig cridar a l'ambulatori per a demanar cita i me'n van donar per al DIVENDRES A LES 18'30!!!!! I des de les 8 del matí del dimecres fins les 18'30 del divendres que faig??? Després es queixen que les urgències dels hospitals estan col·lapsades... no m'estranya!!!!

Vaig anar a l'hospital i esta volta vaig tindre mes sort i em van atendre mes ràpidament i en una hora m'havien fet plaques i el peu enventat.

Tinc per a 10 dies.... el problema ara no el tinc en que no podré eixir... com duc als crios a escola????

1 comentari: