20/9/10

I Master Spinning l'Olleria en benefici malalts d'Alzheimer

Dissabte per la vesprada es va disputar el I Master Spinning de l'Olleria en benefici per a l'AFAO. Associació de Familiars de malalts d'Alzheimer d'Ontinyent.

Hi havien tres sessions, una de 18'00 a 19'00, una altra de 19'00 a 20'00 i l'altra a la que vaig participar jo de 20'00 a 21'00 hores. La inscripció era d'uns miserables 5€, que tenint en conter a qui anava destinat podria haver sigut una mica mes alta. Hi havien 100 bicicletes, el que donarà aproximadament una participació d'unes 280 persones entre les tres sessions.



Aixina que quan vaig acabar de la carrera del Circuit a Quatretonda, em vaig dutxar ràpidament i vaig acudir. Era impressionant la quantitat de gent que hi havia participant encara que la majoria érem forasters.
Estava prou cansat de la carrera a peu i els primers minuts ho vaig notar, ja que estàvem molt de temps plantats. Va estar una experiència divertida, de segur que hi ha gent que s'apunta després d'haver-ne fet per primera vegada. A vore si puc aconseguir alguna foto.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada