7/8/10

Volta a peu Castelló de Rugat

Ahir divendres es va disputar la tercera prova del Circuit de la Vall d'Albaida a Castelló.

Era la primera prova per a mi, ja que a les altres dos no vaig poder assistir. Havia estat pràcticament tot el mes de juliol sense córrer ni fer bici i el dilluns quan vaig eixir a córrer vaig acabar amb "agujetes", aixina que no sabia molt be com m'eixiria esta prova.

Com ja la coneixia de l'any passat vaig eixir una miqueta conservador.... una llàstima..... ja que vaig acabar molt fort i per 38 segons no vaig poder millorar el temps de l'any passat en que les sensacions no van ser tant bones. Al final vaig fer un temps de 32'28 a 4'26 el km. Les posicions no les se, en estar les classificacions ja les penjaré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada