30/8/10

VI Marxa d'orientació Bocairent

Hui he matinat i per fi he pogut anar a Bocairent a fer la Marxa d'orientació que tenia pendent de fer, ni mes ni menys que des de maig.

A les 6'30 m'he alçat i a les 7'30 ja estava pedalejant, el dia començava molt be de temperatura.


A l'eixida he tingut el primer tram compromès, ja que el primer control estava prop i al no estar les balises he tingut uns dubtes perquè encara no tenia controlada la diferència dels comptakilometres. Ràpidament he continuat i per la Font de la Canaleta i el costat de la carretera he anat pujant, he arribat a l'Ermita de Sant Antoni de dalt i he continuat pujant fins que he arribat a Banyeres.


Ací també he tingut uns moments de dubte, hauré estat mes d'un quart d'hora ja que no m'aclaria en uns carrers perquè no em quadraven les distancies, al final he optat per seguir els dibuixos sense fer cas de les distancies i he aconseguit eixir i pel camp de futbol he anat cap a la zona del riu Vinalopó.

Esta zona no la coneixia, i això es el millor d'este tipus de marxes, que sempre pases per llocs que no coneixes. Amb moltes sendes d'este tipus.

Anava per una pista forestal i casi me'n vaig a terra per culpa de que s'ha creuat un esquirol just davant meu. He continuat per sendes desconegudes arribant a esta font que no se ni com es diu ni que estava ací.

Després ja he arribat a una zona que coneixia i he aprofitat per parar a esmorzar.

Ací ja estava prop del poble.

Finalment he arribat al poble sobre les 12'00. Ha sigut un recorregut interessant on he aprés sendes noves, la veritat es que estava molt ben dibuixat tot el recorregut perquè pràcticament no he tingut ningun percaç, només he fet 4 km de mes i això es molt poc. Pensava que em costaria mes per no estar les balises però anaven quadrant les distancies molt bé.

El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada