23/8/10

Investiganda endurera

Ahir vaig fer una nova eixida amb la bici, m'haguera agradat anar el dissabte per la nit a fer la nocturna de Bocairent i mes sabent després que eren mes de 40, però com vaig treballar estava cansat i com feia temps que em va comentar Ramón la senda de Quatretonda i encara no habia anat mai... vaig anar allí.

Vaig anar pel camí de costum fins a Quatretonda i d'allí vaig pujar per la part final de la Trialera de l'anglés encara que vaig tindre que espentar la bici un poc. Una volta a l'inici de la senda d'El Molló vaig començar a pujar..... com sempre que vaig d'investiganda faig les rutes al revés, es podia anar prou de ratet pedalejant, però... clarament es una senda per a baixar.

Una volta dalt a El Molló, vaig vore que hi havien dos alternatives, aixó no ho esperava, dreta o esquerra. Vaig optar per la esquerra encara que la de la dreta deu ser la que ix a la pista de Pla de Corrals que era la que volia fer en un principi.
De seguida la senda es va tornar cap a baix, era molt xula i vaig arribar a un altre creuament. La part esquerra pareixia que eixia de la serra i la de la dreta baixava i pujava la serra, aixina que vaig anar novament cap a l'esquerra. Efectivament esta opció era clarament baixadora.

Va arribar un momet que em vaig tindre que posar les proteccions perqué estava tancant-se el camí

Vaig arribar a un tros que em va recordar la Triruta rotera ja que vaig anar vorejant un precipici
Vist des de l'altre costat.

El final va anar complicant-se prou

Al final vaig eixir a la carretera que va des de Quatretonda fins a Genovés i com començava a fer-se tard vaig tornar per allí fins a Benigànim i per Bellús i El Salido cap a casa.

En definitiva 8km de senda nova i amb varies variants que hi haurà que investigar en properes eixides.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada